سرپرست ورزش وجوانان لرستان :

مسابقات دو ومیدانی جوانان کشور به نحو بسیار مطلوبی در لرستان برگزارشد / این میزبانی برای ورزش استان بسیار خوشحال کننده است

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۰:۲۷:۳۶
کد خبر: ۸۶۹۸۴۶
مسابقات دو ومیدانی جوانان کشور  به نحو بسیار مطلوبی در لرستان برگزارشد /  این میزبانی برای ورزش استان بسیار خوشحال کننده است
سید علی کریمی گفت: ظرفیت وپتانسیل های لرستان در ورزش دو ومیدانی باعث شده است تابه سمت وسوی میزبانی مسابقات قهرمانی کشور حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کریمی  در آیین اختتامیه مسابقات دو ومیدانی جوانان کشور که به میزبانی خرم آباد برگزار شده بود  با تقدیر از دست اندر کاران برگزاری این  مسابقات ،اظهار کرد : این میزبانی برای ورزش استان بسیار خوشحال کننده است .

 او با تاکید بر ضرورت توجه به بحث اخلاق در ورزش ،افزود: همدلی واخلاق مداری در ورزش در این مسابقات اتقاق افتاد و باعث شد این مسابقات به نحو بسیار مطلوبی در لرستان برگزارشود .

 کریمی تصریح کرد:  ظرفیت وپتانسیل های لرستان در ورزش دو ومیدانی باعث شده است  تابه سمت وسوی   میزبانی مسابقات قهرمانی کشور حرکت کنیم و همچنین بتوانیم  در آینده  نزدیک شاهد رویداد های بهتر ملی وبین المللی در استان باشیم .

 سرپرست ورزش وجوانان لرستان  با تقدیر از حضور روسای  هیئت دوو میدانی استانهای کشوردر لرستان ،خاطر نشان کرد:  حضور روسای هیئت های دو ومیدانی استانهابه همراه تیم هایشان  در خرم آباد نشان دهنده  مسئولیت پذیری  ،حساسیت موضوع واهمیت مسابقات برای آنان  است که  در کنار تیم های استانشان در این مسابقات حضور یافتند .

 او تاکید کرد: ورزش دو ومیدانی دارای سابقه خوبی در ورزش کشور است  ورزشکاران و قهرمانان  بزرگی را  در سطح رویداد های ملی و بین المللی به کشور تحویل  داده است وهمچنین این ورزش در لرستان صبغه  بسیار  خوبی در حوزه  قهرمانی داشته است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز