سالاری:

کرمانشاه با تلاش استاندار میزبان رویداد بین المللی ۲۰۲۰ خواهد بود/ کرمانشاهی‌ها مهیای میزبانی رویداد بین‌المللی ۲۰۲۰ شوند

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۷:۰۱
کد خبر: ۸۶۹۹۴۵
کرمانشاه با تلاش استاندار میزبان رویداد بین المللی ۲۰۲۰ خواهد بود/ کرمانشاهی‌ها مهیای میزبانی رویداد بین‌المللی ۲۰۲۰ شوند
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مداوم مدیریت ارشد استان، خوشبتانه کرمانشاه میزبان رویداد بین اللملی ۲۰۲۰ خواهد بود، کرمانشاهی ها باید خود را مهیای میزبانی رویداد بین المللی ۲۰۲۰ بکنند زیرا این فرصتی عظیم برای معرفی فرهنگ غنی کرمانشاه به گردشگران داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، مهرداد سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه صبح شنبه ۲۲ تیرماه در نشست شورای برنامه ریزی استان که به ریاست مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و آیت اله محمدی عراقی مسوول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم و نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان، اظهار کرد: امروزه توریسم یک صنعت بسیار مهم و درآمدزا در دنیا است. خوشبختانه استان کرمانشاه نیز دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیار زیادی در این صنعت برخوردار است.

سالاری گفت: گردشگری یک صنعت بسیار زودبازده است که درآمدهای آن به شکل مستقیم سر سفره‌های مردم می‌رود و به معیشت مردم کمک می‌کند.

او گفت: خوشبتانه طی سال‌های اخیر گروه‌های مردم‌نهاد و بخش خصوصی برای توسعه صنعت گردشگری پای کار آمده‌اند. با بهره‌گیری از این توانمندی‌ها می‌توان با شتاب بیشتری نرخ بیکاری را بهبود بخشید و به رونق اقتصادی استان کمک کرد.

او ادامه داد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مداوم مدیریت ارشد استان، خوشبتانه کرمانشاه میزبان رویداد بین اللملی ۲۰۲۰ خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاهی ها باید خود را مهیای میزبانی رویداد بین المللی ۲۰۲۰ بکنند زیرا این فرصتی عظیم برای معرفی فرهنگ غنی کرمانشاه به گردشگران داخلی و خارجی است.

او اضهار کرد: در طول برگزاری این رویداد بین‌المللی شاهد ورود تعداد زیادی از گردشگران به استان خواهیم بود. این افراد به حجم زیادی از کالا و خدمات استان نیاز خواهند شد و رونق چشمگیری در این حوزه ایجاد خواهند کرد.

 او ادامه داد: لازمه بهره گیری مناسب از رویداد بین المللی ۲۰۲۰ فراهم شدن زیرساخت ها و بسترهای لازم است. در همین راستا بودجه ۹۸ با محوریت گردشگری و فراهم‌شدن زیرساخت‌های این حوزه هزینه می‌شود و در این زمینه روستاهای هدف گردشگری در اولویت هستند.

سالاری گفت: در سال های گذشته در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اعتبارات هماهنگ با برنامه های مصوب توزیع نمی شد و طبعا این منابع مالی در راستای توسعه استان اثرگذار نبود.

 معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در پایان گفت: خوشبختانه این سازمان اکنون دقیقا به سمت ایفای نقش اصلی خود یعنی مدیریت و برنامه‌ریزی برای توسعه استان گام بر می دارد و اعتبارات در پروژه های اولویت داری هزینه می شوند که در راستای توسعه استان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز