به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و میلاد فرخنده هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت

تمامی هدایای تقدیمی به رئیس کل دادگستری اردبیل به آزادی زندانیان اختصاص یافت

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۸:۲۵
کد خبر: ۸۷۰۰۱۵
تمامی هدایای تقدیمی به رئیس کل دادگستری اردبیل به آزادی زندانیان اختصاص یافت
تمامی هدایای تقدیمی دستگاه‌های اجرایی و مدیران استانی به رئیس کل دادگستری اردبیل به آزادی زندانیان اختصاص یافت.

به گزارش برنا، به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و میلاد فرخنده هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) دهه کرامت مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان مسئولان قضایی استان و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری استان در محل نمازخانه ساختمان مرکزی دادگستری استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مینویی سخنران این مراسم با اشاره به فضایل و ویژگی‌های شخصیتی امام رضا (ع) گفت: بی شک ائمه اطهار اسوه بی بدیل اخلاق و منش بر اساس احکام و شریعت الهی هستند و مسلما پیروی از این بزرگوران سبب سعادتمندی دنیوی و اخروی خواهد بود.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، بر لزوم رعایت پوشش اسلامی بر اساس قوانین و شرع در جامعه تأکید کرد و افزود: باید این مهم مورد توجه جدی و اساسی قرار گیرد.
مولودی خوانی و اهدای جوایز برندگان عتبات عالیات در همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته قوه قضائیه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در حاشیه این مراسم و به میمنت ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت و در راستای ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان و نهاد‌های خیریه تمامی هدایای تقدیمی دستگاه‌های اجرایی استان به ناصر عتباتی رئیس کل جدید دادگستری استان که در مراسم تکریم وی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تقدیم شده بود و نیز هدایای تقدیمی مدیران استان برای عرض تبریک انتصاب وی، به ستاد دیه استان اردبیل تقدیم شد تا صرف آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و مالی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز