مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

توانمندسازی افراد زیرپوشش؛ اولویت اصلی بهزیستی است

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۹:۳۵
کد خبر: ۸۷۰۰۱۸
توانمندسازی افراد زیرپوشش؛ اولویت اصلی بهزیستی است
مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه در هفته بهزیستی ۳۰ عنوان برنامه در سراسر این استان برگزار می‌شود گفت: توانمندسازی افراد تحت پوشش بهزیستی اولویت اصلی بهزیستی استان سمنان است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا ایزدپور پیش از ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد اظهار داشت: همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متعدد و متنوعی برای هفته بهزیستی در سراسر استان سمنان در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه تدارک برگزاری 30 عنوان برنامه در استان سمنان در هفته بهزیستی دیده‌شده است افزود: برگزاری راهپیمایی سراسری در روز دوشنبه بیست و چهارم تیرماه در سراسر این استان به‌صورت هم‌زمان یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی در استان سمنان را غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و امامان جمعه در شهرستان‌های استان، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بهزیستی، افتتاح نمایشگاه بهزیستی در مهدی‌شهر، برگزاری تریبون آزاد و برپایی مسابقات ورزشی ویژه کارکنان بهزیستی این استان عنوان کرد.

ایزدپور خاطرنشان کرد: افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مددجویان بهزیستی و آغاز به کار همیار خیاط و برگزاری جشن مرکز خیریه امیرآباد ویژه‌برنامه‌های است که در شهرستان دامغان در روز بیست و هفتم تیرماه سال جاری تدارک دیده‌شده است.

وی عنوان کرد: در شهرستان شاهرود نیز یک مرکز «رفاه خانواده و کودک» در روز بیست و هفتم تیرماه افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان برگزاری همایش روابط عمومی‌های بهزیستی سراسر استان سمنان در روز بیست و نهم تیرماه و همایش پیاده‌روی در روز بیست و چهارم تیرماه از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی در استان سمنان برگزار خواهد شد.

ایزدپور اظهار داشت: توانمندسازی افراد تحت پوشش بهزیستی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان بهزیستی است که با اجرای طرح‌های مختلف به دنبال تحقق آن هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز