غرق شدن جوان ۲۹ ساله در رودخانه تنگ سرخ

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۲:۰۵
کد خبر: ۸۷۰۰۳۶
غرق شدن جوان ۲۹ ساله در رودخانه تنگ سرخ
یک جوان ۲۹ ساله در رودخانه تنگ سرخ بویراحمد به علت غرق شدگی جان باخت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ یک جوان ۲۹ ساله حدود ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه جمعه، ۲۱ تیرماه در رودخانه گردو کنگک روستای تنگ سرخ بویراحمد به علت غرق شدگی جان باخت.

جسد این جوان توسط نیروهای مردمی از آب بیرون کشیده شد.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از مرگ جوان ۲۹ ساله در رودخانه بشار واقع در روستای گردو کنگک تنگ سرخ به علت غرق شدگی خبر داد.

نوراله قنبری افزود: در روز جمعه، ساعت ۱۴ و ۹ دقیقه تیر ماه سالجاری در پی گزارشی به مرکز ارتباطات استان مبنی بر غرق شدگی جوان ۲۹ ساله‌ای که به جهت تفریح با دوستان خود به روستای گردو کنگک از توابع تنگ سرخ رفته بود مخابره شد.

وی اظهارکرد: بلافاصله اورژانس پایگاه جاده‌ای تنگ سرخ به محل حادثه اعزام و ضمن عمل احیا قلبی ریوی متأسفانه بعلت ماندن بیش از یک ساعت در زیر آب عملیات احیا ناموفق بود.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بنا به اطلاعات کسب شده تعداد ۳ نفر در رودخانه غرق شده بودند که با تلاش اهالی محل دونفر از غرق شدگی نجات یافتند و یک نفر به نام "صمد سعادت" ۲۹ ساله جان خود را از دست داد.

قنبری ضمن ابراز ناراحتی برای خانواده این جوان ۲۹ ساله تنگ سرخی جان باخته عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تا امروز ۱۷ نفر جان خود را در رودخانه‌های استان بعلت عدم مهارت و آشنایی با شنا، بی توجهی به مناطق مشخص شده شنا ممنوع و برخی موارد بی توجهی والدین به کودکان در مناطق پرخطر جان خود را ازدست دادند.

وی ادامه داد: در پی گزارشی به مرکز اورژانس مبنی بر غرق شدن آقای ۳۹ ساله در روستای "لیراب" از توابع منطقه گردوه بلافاصله اورژانس پاتاوه به محل اعزام شد.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنا به گزارش کسب شده این آقای ۳۹ ساله که فرزند ۹ ساله اش درآب غرق شده بود بلافاصله جهت نجات جان فرزندش درآب رفته و جان فرزندش را نجات داده بود اما پدر با توجه به تلاش زیاد و استرس در آب دچار ناراحتی شده بود که با اقدام سریع اورژانس او را به بیمارستان انتقال دادند.

قنبری با بیان اینکه این پدر و فرزندش از مرگ نجات پیدا کردند، اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم رعایت کنید و کسانی که به فن شنا آشنا نیستند اقدام به شنا کردن در رودخانه‌ها نکنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز