نصب ۲۰۰۰ علامت ایمنی در محورهای مواصلاتی استان

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۳:۴۲
کد خبر: ۸۷۰۱۱۱
نصب ۲۰۰۰ علامت ایمنی در محورهای مواصلاتی استان
رئیس اداره ایمنی وحریم راه های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۲ هزار عدد انواع علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی زنجان نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مسعود قاسمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برنامه‌هایی از سوی این اداره کل و به منظور ارتقای ایمنی در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قراردارد که از مهمترین آنها می‌توان به اجرای ۵ کیلومتر بلوک مفصلی، ۳ کیلومتر روشنایی و تعمیرات و نصب گاردیل به طول بیش ۱۰ کیلومتر اشاره کرد.

وی با اشاره به آشکارسازی ۱۵ نقطه پر تصادف در محورهای مواصلاتی استان، گفت: در استان زنجان تعداد ۹۷ نقطه تصادف خیز شناسایی شده است که ۵۰ نقطه از آن دارای تصادفات عادی بوده که آشکارسازی آنها صورت گرفته و از ۴۷ نقطه پر تصادف باقیمانده، ۱۱ نقطه در دست اقدام است.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های راهداری استان زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۲ هزار عدد انواع علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی زنجان نصب شده است.

قاسمی ابراز کرد: سعی ما بر این است که نقاط پر تصادف ابتدا از طریق علائم و تجهیزات ایمنی آشکارسازی شوند و رفع کامل آنها با تأمین اعتبارات لازم و کافی به‌سرعت انجام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز