دبیر هیئت دوچرخه سواری لرستان در گفت وگو با برنا:

ارتقا رتبه تیم لرستان از چهاردهم به پنجم در مسابقات پیست / حضور خوبی در مسابقات کشوری داشتیم

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۰:۲۴
کد خبر: ۸۷۰۱۱۸
ارتقا رتبه تیم لرستان از چهاردهم به پنجم در مسابقات پیست / حضور خوبی در مسابقات کشوری داشتیم
بهروز فرزاد به خبرگزاری برنا گفت: باحضور خوبی که در مسابقات کشوری داشتیم توانستیم رتبه دوچرخه سواری لرستان را ارتقا دهیم .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ فرزاد امروز در این گفت  وگو با اشاره به مسابقات اخیر رکابزنان لرستان در سطح کشوری ،اظهار کرد: در هفته گذشته مسابقات قهرمانی کشور  در بخش پیست بزرگسالان که در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزارشده بود تیم لرستان توانست با کسب نتایج امیداورکننده به رتبه پنجم ارتقا پیدا کند .

 او با بیان اینکه این مسابقات با حضور گروه الف و18 تیم از سراسر کشور  برگزارشده بود، افزود: سال گذشته رتبه لرستان چهاردهم بود ولی امسال به  گروه الف دعوت شدیم و در این مسابقات باحضور خوبی که داشتیم توانستیم به رتبه پنجم صعود کنیم .

 فرزاد تصریح کرد: برای  تیم  لرستان دوچرخه سوارانی مثل کسری باقر پور ، محمد شیرخانی ،میلاد سرمیلی ،مرتضی جعفر زاده با سرپرستی احسان نظامی  وتحت مربیگری اینجانب  رکاب زدند .

 دبیر هیئت دوچرخه سواری لرستان  ادامه داد: در رشته اسپرینت سرعت کسری باقر پور ، میلاد سرمیلی و محمد شیرخانی مقام سوم ومدال برنز را کسب کردند ؛ همچنین باقرپور در یک کیلومتر سرعت با اختلاف زمان کم به چهارمی بسنده کرد و دررشته کایرین نیز به برنز دست یافت.

 فرزاد با بیان اینکه رکابزنان لرستانی در مابقی رشته ها  امتیازهای خوبی کسب کردند که امیدوار کننده است ، گفت: با کسب این نتایج در مجموع توانستیم رتبه لرستان را از رتبه چهاردهم به پنجم ارتقا دهیم .

  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز