باحضور رییس جمعیت هلال احمرکشور صورت گرفت ؛

آغاز توزیع ۲ هزار بسته لوازم خانگی طرح مهرانه بین سیل زدگان لرستان

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۶:۵۹
کد خبر: ۸۷۰۱۶۶
آغاز توزیع ۲ هزار بسته لوازم خانگی طرح مهرانه  بین سیل زدگان لرستان
امروز در مراسمی باحضور مسئولین توزیع ۲ هزار بسته لوازم خانگی طرح مهرانه بین سیل زدگان لرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستانه ؛ روز شنبه در مراسمی که  باحضورعلی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور،سید موسی خادمی استاندار لرستان  ،سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان و جمعی از دیگر مسئولین استانی  برگزارشده بود  توزیع ۲ هزار بسته لوازم خانگی در بین سیل زدگان لرستان آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در حاشیه این مراسم به خبرنگاران ،اظهار کرد:به دنبال سیلاب ویرانگر که فروردین ماه امسال در بسیاری از مناطق مختلف لرستان به وجود آمد و باعث ایجاد خسارت زیادی به مردم و از بین رفتن لوازم زیستی شد، جمعیت هلال احمر از محل کمک‌های نقدی مردم کشور 2 هزار بسته لوازم خانگی تهیه کرده است که از امروز  با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور بین سیل زدگان در لرستان توزیع می شود.

صارم رضایی با بیان اینکه  این اقلام شامل یخچال، گاز، فرش و پتو هستند که تلاش شد همه آنها از بین تولیدکنندگان ایرانی تهیه شود،افزود:ارزش هر بسته ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

او بیان کرد: مردم نوعدوست کشورمان کمک های بسیار خوبی به مردم سیل زده استان داشتند و توانستیم با همکاری آنها از ابتدای بحران کمک های شایانی را به سیل زدگان ارائه دهیم.

رضایی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر برای تهیه این اقلام زیستی بیش از 11 میلیارد تومان هزینه کرده است که در قالب طرح مهرانه انجام می شود.

به گفته او  فرآیند توزیع این بسته ها از امروز شنبه آغاز شده و طی دو هفته تا ۲۰ روز آینده توزیع آنها تکمیل می شود.

 

 

 

نظر شما