اجرای طرح «روستای بدون بیکار » در باغچه جلیل

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۷:۱۶
کد خبر: ۸۷۰۲۷۹
اجرای طرح «روستای بدون بیکار » در باغچه جلیل
مدیر صندوق کارآفرینی و امید کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح روستای بدون بیکار در باغچه جلیل به عنوان پایلوت خبر داد و گفت: این تصمیم با تشخیص کمیته برنامه‌ریزی و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ارسلان حسن پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید استان طرح‌های مختلفی شامل طرح هر روستا یک محصول، روستاهای بدون بیکار و صندوق خرد زنان روستایی با هدف گره گشایی از مشکلات بیکاری در روستاهای استان را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه روستای باغچه جلیل از توابع شهرستان بویراحمد به عنوان پایلوت طرح روستای بدون بیکار در استان تعیین شده است، عنوان کرد: همچنین طرح هر روستا یک محصول  در بن زرد شهرستان دنا اجرایی و در این راستا به دهکده زعفران تبدیل می‌شود.

حسن پور از ایجاد 7 مزرعه کشت زغفران در روستای بن زرد خبر داد و افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای طرح صندوق‌های خرد زنان در روستاهای شاخص شهرستان‌های باشت، کهگیلویه و چرام بر اساس توانمندی‌های هر منطقه برای تحقق اشتغال پایدار در دستور کار قرار گرفته است.

 مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون 15 فقره تسهیلات ارزان قیمت برای اجرای طرح‌های دامپروری در شهرستان بهمئی پرداخت شده است.

حسن‌پور با بیان اینکه از محل تسهیلات توسعه اشتغال روستایی-عشایری بیش از 646 میلیارد ریال به صندوق کارآفرینی امید اختصاص یافت، ادامه دارد: با پیگیری‌های انجام شده بخش قابل قبولی از این تسهیلات جذب شده است.

 

نظر شما