مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد:

همکاری جوانان عضو هلال احمر ۱۳ استان کشور در سیل لرستان/ اعزام ۴ هزار و ۱۹۱ نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان به مناطق سیل زده

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۲۳:۲۱
کد خبر: ۸۷۰۴۱۳
همکاری جوانان عضو هلال احمر ۱۳ استان کشور در سیل لرستان/ اعزام ۴ هزار و ۱۹۱ نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان  به مناطق سیل زده
"صارم رضایی" از اعزام ۴ هزار و ۱۹۱ نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر لرستان به مناطق سیل زده در ایام سیل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رضایی روز شنبه  در همایش توزیع کالاهای اساسی طرح مهرانه بین سیل زدگان استان،اظهار کرد: برگزاری جلسه مدیریت بحران برای آمادگی و برنامه ریزی پیشگیری از وقوع سیلاب در لرستان باعث شد که کمترین تلفات را در این زمینه داشته باشیم.

اوافزود:  همچنین تشکیل جلسه مدیریت بحران در دورود و پیش بینی اماکن امن برای اسکان اضطراری، شارژ انبارهای امدادی شهرستان، آماده باش تیم های عملیاتی، تیم های واکنش سریع و… موجب کاهش تلفات شد.

 رضایی با بیان اینکه در حین حادثه سیلاب و مقابله با سیل نیز کارهای خوبی در استان صورت گرفت، تصریح کرد: اختصاص هزار و ۱۱۸ هزار چادر در مرحله اولیه برای اسکان، هماهنگی با مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان ها، برنامه ریزی و تقسیم سورتی پروازها، حضور ۱۴ فروند بالگرد در مناطق سیل زده، امداد رسانی به هزار و ۱۷۳ روستا و… از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خار نشان کرد: همچنین کمک برای تخلیه آب در مناطق روستایی و شهری که نیاز به امداد رسانی داشتند از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

به گفته او  بیش از پنج هزار روحانی در مناطق سیل زده برای امداد رسانی و اجرای برنامه های فرهنگی و… در این زمینه توزیع بیش از پنج هزار بسته فرهنگی در مناطق سیل زده استان را داشتیم.

 رضایی یادآورشد: توزیع ۱۴ هزار و ۵۴۸ چادر در مناطق سیل زده لرستان همچنین بیش از ۷۴ هزار بسته غذایی نیز در بین سیل زدگان استان بود

او از اعزام چهار هزار و ۱۹۱ نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر لرستان به مناطق سیل زده خبرداد و گفت:  این جوانان در قالب ۷۶۶ تیم حمایت روانی به مناطق سیل زده استان اعزام شدند.

رضایی اضافه کرد: همکاری جوانان عضو هلال احمر ۱۳ استان کشور در لرستان جمع آوری دفترچه‌ها، توزیع بسته های غذایی یک ماهه، اعزام تیم های حمایت روانی و تیم های سحر، اعزام تیم های درمانی، شناسایی خانوارهای آسیب دیده، تشکیل کمیته های رفع نقاط ضعف، بازیابی انبارها و… از جمله اقدامات انجام شده بعد از حادثه سیلاب در استان لرستان بود.

خبر: سعیده حسنپور

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز