رئیس ستادهماهنگی بازسازی لرستان :

معرفی ۳۱هزارواحدمسکونی سیلزده به بانکهای عامل / بیش از ۱۷ هزارواحدمسکونی سیل زده کمک بلاعوض دریافت کرده اند

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۸:۱۳
کد خبر: ۸۷۰۶۳۰
معرفی  ۳۱هزارواحدمسکونی سیلزده به بانکهای عامل  / بیش از ۱۷ هزارواحدمسکونی سیل زده کمک بلاعوض دریافت کرده اند
"رضا خواجه ایی" پرداخت بیش از ۴۰۰میلیاردتومان تسهیلات بازسازی به مردم سیل زده لرستان خبرداد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خواجه ای  در شواری بانکهای استان با محوریت مناطق سیل زده پلدختر  با بیان اینکه تاکنون ۳۱هزارواحدمسکونی سیلزده به بانکهای عامل معرفی شده اند اظهار کرد: تاکنون بیش از۲۱هزارواحدمسکونی بابانکهای عامل عقدقراردادنموده اندکه مبلغی بالغ بر۴۰۰  میلیارد تومان به مردم سیل زده استان لرستان، پرداخت شده است‌.

اوبا بیان اینکه بیش از ۱۷ هزارواحدمسکونی سیل زده کمک بلاعوض دریافت کرده اند  ،افزود:  بیش از۷۳میلیاردتومان کمک بلاعوض به مردم سیل زده استان لرستان پرداخت شده است .

خواجه ایی بیان اینکه تاکنون کارعملیات تعمیر۱۳هزارو چهارصدواحدشروع شده است ،خاطر نشان کرد :عملیات تعمیر ۷هزار واحدمسکونی به پایان رسیده است .

رئیس ستادهماهنگی بازسازی  لرستان درخصوص آمار ساخت واحدهای احداثی  درسطح استان ،گفت: کار آواربرداری ۵هزارو ششصدو دوازده واحد به پایان رسیده و عملیات پی کنی بیش از ۴هزارویکصد واحد به انجام رسیده است .

او با بیان اینکه کارآرماتور بندی بیش از یک هزارو هشتصد واحد به انجام رسیده است ،یادآورشد: عملیات اجرایی یک هزارو سیصد فنداسیون در سطح استان به اتمام رسیده است .

خواجه ای باابیان اینکه کاراجرای اسکلت پانصدو پنجاه واحدبه اتمام رسیده است ،عنوان کرد: عملیات دیوارچینی  بیش از ۲۴۰ واحد به اتمام رسیده است .

او با قدردانی از زحمات بانکهای عامل درپرداخت به موقع تسهیلات بازسازی به مردم سیل زده استان لرستان،  گفت: با تداوم همدلی و همکاری با بانکهای عامل و شتاب بخشیدن به روند ساخت و ساز،واحدهای احداثی را هرچه سریعتر به مردم سیل زده استان لرستان تحویل دهیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز