استاندار لرستان:

قهرمانان لرستانی مسابقات جهانی کارگران با استعدادبودن لرها را نشان دادند / باید امکانات ورزشی را در استان افزایش دهیم / ابراز امیدواری برای به بهره برداری رسیدن دهکده المپیک تا پایان امسال

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۳۷:۳۶
کد خبر: ۸۷۰۶۷۹
قهرمانان لرستانی مسابقات جهانی کارگران با استعدادبودن لرها را نشان  دادند /  باید امکانات ورزشی را در استان افزایش دهیم / ابراز امیدواری برای به بهره برداری رسیدن دهکده المپیک تا پایان امسال
"سید موسی خادمی" خواستار استفاده حداکثری از فضاهای ورزشی در راستای توسعه و رشد ورزشکاران همچنین افزایش سرانه ورزشی استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی روز یکشنبه در آئین تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران کارگر لرستانی در سالن جلسات استانداری، اظهار کرد: ورزشکاران کارگری در فضای تولید هستند و در این حوزه کار بسیار دشوار است و در حال خدمت رسانی به کشور می‌باشند.

اوافزود: جایگاه کارگران بالا بوده و با تمرین‌های سخت موفق به کسب مدال شده‌اند و امیداریم در آینده شاهد موفقیت این عزیزان باشیم.

خادمی تصریح کرد:  کسب ۱۹ مدال توسط ۶ ورزشکار کارگر لرستانی بسیار ارزنده است و این عزیزان با استعدادبودن لرها را نشان داده و با غیرت برای کسب موفقیت تلاش کردند.

او با بیان اینکه  باید امکانات ورزشی را در استان افزایش دهیم چرا که سرانه ورزشی کمتر از ۷۰ سانتی متر است و کمتر از میانگین کشور می‌باشد، خاطر نشان کرد:  شرکت‌ها، بخش خصوصی، سازمان‌ها، ورزش جامعه کارگری، دانشگاه، آموزش و پرورش باید برای توسعه اماکن ورزشی تلاش کنند همچنین باید از فضای‌های ورزشی به خوبی استفاده کنیم.

 خادمی با بیان اینکه سالن‌های ورزشی باید در اختیار همگان قرار گیرند، باید به نوعی برنامه ریزی شود تا در صورت نیاز ورزشکاران بتوانند از این اماکن استفاده کنند،ادامه داد: باید حداکثر استفاده از فضاهای موجود را در دستور کار قرار داد همچنین افتتاح سالن دو و میدانی خرم آباد یکی از سالن‌های برتر کشور است و باید برای استفاده ورزشکاران تجهیز شود.

اوبا ابراز امیدواری برای به بهره برداری رسیدن دهکده المپیک تا پایان امسال ،یادآورشد: تعداد زیادی طرح ورزشی در استان وجود دارد که در صورت افتتاح شرایط برای توسعه ورزش استان و رشد ورزشکاران فراهم می‌شود.

خادمی تاکید کرد:  به ورزشکاران کارگری استان امید داریم و لرستان می‌تواند در رشد ورزش کارگری موفق عمل کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز