مدیر دفتر خدمات الکترونیکی قضایی بیان کرد:

دفاتر خدمات الکترونیکی راهی برای آرامش

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۱:۱۳
کد خبر: ۸۷۱۱۵۸
دفاتر خدمات الکترونیکی راهی برای آرامش
مدیر دفتر خدمات الکترونیکی قضایی گفت: دفاتر خدمات الکترونیکی قوه قضائیه باعث کاهش مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی، صرفه جویی در وقت گروههای هدف، افزایش کارآمدی، بالا رفتن کیفیت کار و رضایتمندی شده است و درکل راهی برای رسیدن به آرامش است.

 مریم قلعه نکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه گفت: دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی با هدف آرامش، خدمات بدون ترافیک با سایر مراجعه کنندگان، رسیدگی همراه با دریافت کاملترین خدمات مشاوره ای همراه با مدیریت زمان، بالا رفتن کیفیت کار و افزایش رضایتمندی، کاهش اطاله دادرسی، تشریح در امورجاری دادرسی و محاکم رسیدگی تشکیل شده است.

قله نکی افزود: دفاتر خدمات الکترونیکی قوه قضائیه باعث کاهش مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی، صرفه جویی در وقت گروههای هدف، افزایش کارآمدی، بالا رفتن کیفیت کار و رضایتمندی شده است و درکل راهی برای رسیدن به آرامش است.

مدیر دفتر خدمات الکترونیکی قضایی تاکیدکرد: در این دفاتر ثبت دادخواست های بدوی، دادخواست های خانواده، پرونده های شورای های حل اختلاف، لایحه، اظهار نامه و پیگیری ابلاغ الکترونیکی، پیگیری آخرین وضعیت دادخواست شکوائیه و ابلاغیه و ثبت نام در سامانه ثنا در کوتاهترین زمان به مراجعه کنند در دفاتر انجام می شود.

قله نکی در خاتمه سخنانش گفت: با ثبت نام در سامانه ثنا هر زمانی دادخواست علیه شخص تنظیم شود از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز