احتمال بارش رگبار پراکنده در خراسان رضوی

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۸:۱۶
کد خبر: ۸۷۱۱۶۲
احتمال بارش رگبار پراکنده در خراسان رضوی
مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی برای امروز ۲۴ و فردا ۲۵ تیر ماه بارشهای پراکنده رگباری در نیمه شمالی و غربی این استان همراه با شدت گرفتن وزش باد را پیش بینی کرد.

به گزارش خبرگاری برنا از مشهد، رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با افزایش ابرناکی در نیمه شمالی و غربی استان بارشهای رگباری در نیمه شمالی آن در شهرستانهای قوچان، درگز، کلات و چناران و همچنین در نوار غربی خراسان رضوی شهرستانهای سبزوار و جغتای رخ خواهد داد.

یحیی قاینی پور افزود: در این مدت وزش باد به نسبت شدید تا شدید نیز در نوار شرقی خراسان رضوی به ویژه در شهرستانهای سرخس، تایباد، خواف و تربت جام همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.

وی همچنین به ماندگاری هوای گرم در خراسان رضوی تا روزهای میانی هفته آینده اشاره و بیان کرد: بر این اساس طی طی همین مدت بیشینه دمای هوای مشهد بین ۳۸ تا ۴۰ درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: شنبه و یکشنبه گذشته گرمای هوا در شهرستانهای مختلف به اوج خود رسید بطوری که در مشهد بیشینه دمای هوا ظرف همین دو روز از ۴۱ درجه فراتر رفت.

قوچان با کمینه دمای ۱۸ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۴۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بودند.

بیشترین شدت وزش باد هم طی این مدت از سرخس با سرعت ۷۲ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز