فرماندار رومشکان:

نسل جوان ما سرمایه ای بزرگ در ساختار جامعه است / جوانان باید شانه های خود را زیر بار مسئولیت قرار دهند

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۳:۳۲
کد خبر: ۸۷۱۲۳۴
نسل جوان ما سرمایه ای بزرگ در ساختار جامعه است / جوانان  باید شانه های خود را زیر بار مسئولیت قرار دهند
نورالدین درمنان گفت: باید حداکثر توان خود را برای ایجاد فضای مناسب جهت حضور حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خویش بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری رناازلرستان ؛  درمنان در جلسه شورای اداری شهرستان رومشکان با محوریت تبیین بیانات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب ،  مسیر طی شده در طول این چهل سال را مقطعی از مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی دانست و اظهارکرد: یقینا دنباله این مسیر به دشواری گذشته نخواهد بود و جمهوری اسلامی با حفظ پایبندی به ارزشهای خود بیشتر از گذشته در جهان خواهد درخشید.

او مخاطب اصلی این بیانیه را قشر جوان جامعه برشمرد و افزود: نسل جوان ما سرمایه ای بزرگ در ساختار جامعه است که باید شانه های خود را زیر بار مسئولیت قرار دهند و از تجربیات گذشته درس بگیرند.

درمنان تصریح کرد:با تصور واژه ۴۰ سالگی شاید هیچ واژه ای به اندازه پختگی به ذهن نرسد و این سن بلوغ عقلی، توازن، آرمان گرایی و واقع بینی است چه درباره ی یک انسان باشد چه درباره یک نهاد و حکومت.

او با اشاره به همایش فرمانداران سراسر کشور در  هفته گذشته ،یادآورشد: در بیانیه پایانی این همایش تاکید شد وزارت کشور گام دوم انقلاب را که مقام معظم رهبری تبیین فرمودند نقشه راه خود می داند و تحقق آن در دستور کار خود قرار داده و متعهدانه به اجرای آن پایبند است.

 فرماندار رومشکان در پایان در خصوص برگزاری پرشور انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری فتاکید کرد: با توجه به شرایط ایران اسلامی در منطقه و خصومتهای آشکار دشمنان قسم خورده این نظام، باید حداکثر توان خود را برای ایجاد فضای مناسب جهت حضور حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خویش بگذاریم و اهتمام برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و افزایش نشاط و شادابی اجتماعی در سرلوحه کار مسئولین قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز