۵ فوتی در ۲ حادثه امروز جاده هراز

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۰:۵۲
کد خبر: ۸۷۱۴۵۷
۵ فوتی در ۲ حادثه امروز جاده هراز
بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های پزشکی استان مازندران ، امروز دوشنبه ۲ حادثه رانندگی در جاده هراز منجر به مرگ پنج نفر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حادثه نخست در ساعت ۱۲ و ۴۱ دقیقه ظهر امروز در روستای کیان در بخش بائیجان جاده هراز رخ داد که در این حادثه راننده ۷۲ ساله خودروی پیکان که مرد بود در حین دنده عقب به دلیل سقوط در دره در دم جان باخت.

در حادثه دوم با یک ساعت فاصله در ساعت ۱۳ و ۳۷ دقیقه بر اثر انحراف خودروی پراید در منطقه کهرود جاده هراز ۲ خانم و یک آقا و یک دختر بچه ۹ ساله جان باختند.

مازندران بیش از ۱۰ هزار کیلومتر راه دارد که حدود سه هزار کیلومتر از ان را محورهای اصلی و مواصلاتی تشکیل می‌دهد. جاده هراز یا جاده ۷۷ به طول ۱۸۰ کیلومتر است که ۱۰۷ کیلومتر از این مسیر در حوزه استحفاظی استان مازندران قرار دارد.

این جاده که مهمترین جاده مواصلاتی تهران به مازندران به شمار می‌رود از دره رود هراز می‌گذرد و راه اصلی به قله دماوند به شمار می‌رود و در مسیر این جاده روستاها و مناطق ییلاقی استان قرار دارد. در این جاده ۱۵ تونل قرار دارد که طولانی‌ترین آن بیش از یک هزار و ۵۰۰ متر طول دارد.

جاده هراز یکی از راههای پرتردد استان مازندران به شمار می‌رود به طوری که در پایان هفته و تعطیلات ملی و مذهبی این جاده بدلیل ترافیک قفل می‌شود و مسافران و حتی مردم استان مجبور به تحمل رنج محبوس ماندن در ترافیک چند ساعته هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز