اجرای آزمایشی سامانه اعلام بار مجازی رانندگان در گلستان

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۵:۰۶
کد خبر: ۸۷۱۶۷۱
اجرای آزمایشی سامانه اعلام بار مجازی رانندگان در گلستان
سامانه اعلام بار آنلاین(مجازی) رانندگان بصورت آزمایشی و با بارگیری ماشین آلات سنگین باری در 15 شرکت حمل و نقل کالای استان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل بار گلستان در جلسه هماهنگی با مدیران شرکت ها و انجمن های صنفی کارفرمایی و کارگری حمل و نقل کالا در استان افزود: این سامانه در حال حاضر به طور آزمایشی و پایلوت در شهرستان گرگان اجرا شده و پس از اجرا و رفع ایرادات و برجستگی های آن به سایر استان تعمیم می یابد.

به گفته وی، هماهنگی و آموزش رانندگان و مدیران شرکت های حمل و نقل کالای شهرستان و اطلاع رسانی سامانه با نصب بنر و ارسال پیامک و انجام مصاحبه های رادیو و تلویزیونی از اقداماتی بوده که برای اجرای این سامانه انجام شده است.

حسینی افزود: با اجرای سامانه اعلام بارآنلاین، رانندگان دارای کارت هوشمند کالا می توانند با نصب اپلیکیشن سامانه به نام "ناور" برروی گوشی تلفن همراه، بدون حضور فیزیکی، بار خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه استان های اصفهان، خوزستان و اردبیل نیز، هم اینک از این سامانه بهره‌مند هستند، ادامه داد: این سامانه طوری طراحی شده که گزارش آنلاین کالاهای حمل شده از استان را به دستگاه نظارتی می دهد و فعالیت حمل و نقل کالا در استان در دستگاههای نظارتی قابل رصد است.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل بار گلستان، مزایای اعلام بار آنلاین را اینچنین بیان کرد: توزیع عادلانه بار، رعایت تعرفه، رعایت نرخ کمیسیون توسط شرکت های حمل و نقل، حذف واسطه گری، شفافیت مالی و حذف رقابت ناسالم بین رانندگان از مزایای اعلام بار آنلاین است وهمچنین رانندگان می توانند لیست بار و نوبت را، در هر زمان و مکان دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز