راه اندازی ۴۵ خانه ورزش روستایی از ابتدای سال

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۲:۵۹
کد خبر: ۸۷۱۷۶۲
راه اندازی ۴۵ خانه ورزش روستایی از ابتدای سال
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری 45 خانه ورزش روستایی تجهیز و راه اندازی شدند و همچنین 15 خانه دیگر نیز به زودی فعال و تجهیز خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرضا خوش باطن در خصوص فعالیت های انجام شده از ابتدای سال جاری اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت، 15 ست تجهیزات ورزش روستایی شامل میز تنیس روی میز، فوتبال دستی، تاتامی، دارت و شطرنج روز دوشنبه 24 تیرماه، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان به روستاهای واجد شرایط استان فرستاده شد. 

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری 45 خانه ورزش روستایی تجهیز و راه اندازی شدند و همچنین 15 خانه دیگر نیز به زودی فعال و تجهیز خواهند شد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی بیان کرد: 25 مسابقه کشتی با چوخه استانی و کشوری را در خراسان رضوی برگزار کردیم که در مجموع از این مسابقات 100 هزار نفر بازدید کردند.

خوش باطن عنوان کرد: میزبانی مسابقات بومی محلی شرق کشور را در گناباد داشتیم که در آن مسابقات، استان به مقام اول دست یافت، همچنین در مسابقات بومی محلی کشوری در اسفراین خراسان شمالی، مقام سوم را از آن خود کردیم.

وی اضافه کرد: 100 برنامه در ایام ماه مبارک رمضان در روستا ها و 30 جشنواره بومی محلی را به مناسبت سوم خرداد در 30 شهرستان برگزار کردیم.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی عنوان کرد: مسابقات والیبال و فوتسال نوجوانان و جوانان روستایی، انتخابی تیم استان، در دو بخش بانوان و آقایان در تیر ماه برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز