نادر فلاح:

روستای عنبران علیا هدف گردشگری در سطح بین المللی است

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۵:۴۱
کد خبر: ۸۷۱۷۷۸
روستای عنبران علیا هدف گردشگری در سطح بین المللی است
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با اقدامات انجام شده در روستای عنبران علیا این روستا تبدیل به هدف گردشگری در سطح بین المللی شده است.

به گزارش برنا،نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با اقدامات انجام شده در روستای عنبران علیا این روستا تبدیل به هدف گردشگری در سطح بین المللی شده است.

وی بیان کرد: واحد‌های بوم گردی بی نظیر و تولیدات صنایع دستی از جمله گلیم عنبران که شهرت جهانی دارد و همچنین محیط بسیار زیبا و پاکیزه این روستا توانسته فضای بسیار مناسبی را برای پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی فراهم کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: تنوع بسیار بالای غذا‌های ارگانیک و آب و هوای منحصر به فرد، روستای عنبران علیا را به یک روستای واحد مقصد گردشگری تبدیل کرده است.

فلاحی بیان داشت: قدمت بسیار بالای این روستا و تنوع محصولات فرهنگی نیز از دیگر عواملی است که می‌تواند مسافران و گردشگران را به این روستای بسیار زیبا جذب کند.

وی با اشاره به تامین زیرساخت‌های لازم در حوزه گردشگری در سطح استان، افزود: استان اردبیل جاذبه‌های متعدد تاریخی و طبیعی دارد و می‌تواند مقصد خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز