دبیرلرستانی فدراسیون بوکس در گفت وگو با خبرگزاری برنا :

حضور ۲۳۴ بوکسور نوجوان در رقابت های بوکس قهرمانی کشور / تاثیر مثبت اردوی اخیر تیم ملی بوکس نوجوانان بر ارتقا بوکس لرستان /بخش خصوصی دربوکس استان حرکتی ندارد

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۶:۰۷
کد خبر: ۸۷۱۸۴۸
حضور ۲۳۴ بوکسور نوجوان در رقابت های  بوکس قهرمانی کشور  / تاثیر مثبت  اردوی اخیر تیم ملی بوکس نوجوانان بر ارتقا بوکس لرستان  /بخش خصوصی دربوکس استان حرکتی  ندارد
شهریار رحمانی به برنا گفت:234 بوکسور نوجوان در قالب 33 تیم در رقابت های بوکس قهرمانی کشور (نوجوانان ) حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رحمانی روز سه شنبه  در حاشیه برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور (نوجوانان  )که به میزبانی  خرم‌آباددر حال برگزاری است با بیان اینکه 234 بوکسور نوجوان از 31 استان کشور به اضافه منطقه آزاد اروند و توابع تهران در این رقابت ها حضور دارند ،اظهار کرد: در نخستین روز این رقابتها که روز گذشته شروع شده بود 104 بوکسور در قالب 52 رقابت روی دو رینگ به مصاف هم رفتند.

او با بیان اینکه امروز در ادامه این رقابتها 78 مبارزه برگزار می شود  ،افزود:این  مسابقات تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارند وبرترین های این رقابت ها به تعداد 18 تا 20 بوکسور به اردوی تیم بوکس نوجوانان دعوت  خواهندشد.

رییس هیئت بوکس لرستان  با اشاره به اردوی اخیر تیم ملی بوکس نوجوانان در خرم آباد نیز یادآورشد: 21 بوکسور نونهال ونوجوان از چهاردهم تا هفدهم تیرماه در خرم آباد در این اردو حضور داشتند .

رحمانی با اشاره به  ابراز رضایت کادر 4نفره فنی   تیم ملی نوجوانان از اردوی خرم آباد ،خاطر نشان کرد: هدف ما از برگزاری این اردو یکی ایجاد خودباوری دربوکسورهای نوجوانان لرستانی وهمچنین ارتقا سطح  آمادگی برای حضور در  مسابقات نوجوانان که هم اکنون درحال برگزاری است بود تا این بوکسور های نوجوان فاصله خود را از نظر فنی با ملی پوشان درک کنند و دیگری ایجاد حال و هوا و شور و شعف در بین هوداران لرستانی  بوکس  و مهیا کردن حوزه ورزش برای مسابقات بعدی و احیانا مسابقات بزرگسالان بود .

 او با ابراز گلایه از مسئولین در عدم توجه کافی به  سلامت جامعه و جوانان به وسیله اهمیت به بحث  ورزش قهرمانی  ،گفت:  متاسفانه مسئولین بیشتر تمایل دارند در حوزه درمان کار کنند و اعتقادی به پیشگیری ندارند در حالیکه توجه به ورزش قهرمانی می تواند بر ارتقا سلامت جامعه خصوصا بین قشر جوان موثر باشد همچنین مسئولین و همینطور عموم مردم باید با حضورخود  در سالن مسابقات تیم و قهرمانان  بوکس را  تنها نگذارند.

رحمانی با اشاره به مشکلات فراوان در حوزه ورزش قهرمانی وبرگزاری مسابقات بوکس ،یادآورشد: متاسفانه برخی از مسئولین حاضر نشدند برای حداقل رفع مسولیت خودشان هم  که شده در سالن مسابقات حضور پیدا کنند.

رییس هیئت  بوکس  لرستان با بیان اینکه ما با تمام توان به کار خودبرای ارتقا بوکس لرستان وبازگرداندن آن به جایگاه واقعی  اش  در کشور  ادامه می دهیم ،افزود: در حال حاضر رتبه لرستان دربوکس کشور 17 است و هنوز هیچ اردو نشینی در رده نوجوانان نداریم ولی  با توجه به برگزاری اردوی اخیر ،میزبانی  این مسابقات نتیجه بخش خواهد بود وبر ارتقا رتبه بوکس این استان  موثر است .

رحمانی با بیان اینکه تمام اعتبار ورزشی خود را برای پیشرفت بوکس لرستان هزینه کرده ام برلزوم ورود بخش خصوص به  بوکس لرستان تاکید کردو گفت: متاسفانه بخش خصوصی در حوزه بوکس استان هنوز کوچکترین حرکتی  نداشته است.

شهریار رحمانی با بیان اینکه تمام‌تلاشم را  برای منسجم کردن بوکس لرستان به کار بسته ام ،گفت: کسی را در حوزه بوکس لرستان حذف نکرده ام و با دعوت به  همکاری از همه علاقه مندان ودلسوزان بوکس از هر کس در جایگاه واقعیش استفاده می کنم .

دبیر فدراسیون بوکس و رییس هیئت بوکس لرستان با بیان اینکه با کم کاری های گذشته بوکس لرستان بخش زیادی از توانایی های خود را از دست داده است   ،تاکید کرد: اردوی اخیر تیم ملی دراستان و میزبانی مسابقات کشوری  بوکس پس از ده سال در خرم آباد دست آوردهای مهمی محسوب شده و مسلما بر رشد بوکس لرستان و ارتقا آن موثر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز