مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان:

فاز یک شهرک صنعتی اترک دارای امکانات کامل است

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۶:۱۹
کد خبر: ۸۷۲۰۰۱
فاز یک شهرک صنعتی اترک دارای امکانات کامل است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: در حال حاضر فاز یک شهرک صنعتی اترک دارای امکانات کامل است.

به گزارش خبرگزاری برنا:حجت اله خلیل زاده در حاشیه بازدید اهالی رسانه از شهرک صنعتی اترک در خصوص اقدامات انجام شده توسط شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان در زمان سیل گفت: شرکت شهرک های صنعتی در زمان سیل امکانات لازم برای مقابله با سیل را نداشت.

خلیل زاده خاطرنشان کرد: بعد از خارج شدن آب از شهرک صنعتی آق قلا احتمال آسیب به دایک وجود داشت، از این رو از داخل شهرک تا جاده خاکبرداری انجام شد.

وی ادامه داد: روز ششم سیل فاز یک و دو را به طور کامل از آب خارج کردیم و 24 فروردین تمام شهرک صنعتی آق قلا از حجم آب های ورودی خالی شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان در خصوص شهرک صنعتی اترک اظهار کرد: شهرک صنعتی اترک به مساحت هزار هکتاراست که فاز یک آن به مساحت 250 هکتار به بهره برداری کامل رسیده است و امکانات فنی و مهندسی خوبی را دارد.

وی ضمن بیان اینکه  شهرک صنعتی اترک دارای سند تفکیکی است ادامه داد: این شهرک به لحاظ زیرساختی از شهرک صنعتی آق قلا بزرگتر است.

خلیل زاده با بیان اینکه در حال حاضر فاز یک شهرک صنعتی اترک دارای امکانات کامل است اظهار کرد: اجرای شبکه داخلی مخابرات، آسفالت، آبرسانی و اجرای پروژه شبکه گاز به مبلغ 3.5 میلیارد تومان از اقدامات صورت گرفته در شهرک صنعتی اترک می باشد.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون 28 قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده است، افزود: شرکت شهرک صنغتی وظیفه تامین زیر ساخت جهت استقرار سرمایه گذار را بر عهده دارد و ما این وظیفه را به طور کامل انجام داده ایم.

وی ضمن اشاره به اینکه تا کنون یک کارخانه در شهرک صنعتی اترک به بهره برداری رسیده است اظهار کرد: برای راه اندازی مناطق ویژه اقتصادی و استقرار گمرگ 70 هکتار از اراضی فنس کشی شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان یادآور شد: برای استقرار گمرک در این منطقه بایستی ملاحظاتی نظیرتامین بستر اینترنت، باسکول، انبار و ساختمان اداری در این ناحیه اجرا شود.

وی اضافه کرد: در صورت اجرایی شدن طرح منطقه آزاد در این ناحیه، دیگر نیازی به استقرار گمرک نیست.

وی در پایان به مزیت های  شهرک صنعتی اترک اشاره کرد و گفت: این شهرک یک مجموعه هموارو مسطح است که سرمایه گذار به راحتی می تواند در آن ساخت و ساز داشته باشد، ضمن اینکه ما برای حمایت از صنعت، تا جایی که امکان داشت قیمت ها را پایین نگه داشته ایم.

خبرنگار:علی اصغر سلیمانی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز