معرفی ۱۸ واحد کشاورزی قزوین به بانک ها برای دریافت تسهیلات

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۶:۰۱
کد خبر: ۸۷۲۲۵۷
معرفی ۱۸ واحد کشاورزی قزوین به بانک ها برای دریافت تسهیلات
۱۸ واحد تولیدی کشاورزی استان قزوین در سال جاری برای دریافت تسهیلات به میزان ۶۱۳ میلیارد ریال به بانک معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز چهارشنبه در این خصوص گفت: با ابلاغ دستورالعمل و شیوه نامه اجرایی تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ تاکنون ۱۴۷ طرح با اعتباری به مبلغ پنج هزار و ۹۱۹ میلیارد ریال در سامانه تسهیلات بانکی وزارت جهاد کشاورزی ثبت نام شده است.
حمیدرضا تبسمی اظهار داشت: از این تعداد ۱۶۶ طرح مربوط به محصولات گلخانه ای است، یک طرح مرتبط با شیلات بوده و یک طرح نیز به دامپروری اختصاص دارد.
این مسئول پیش بینی کرد: با اجرای این طرح ها زمینه استغال ۱۶۸ نفر در منطقه فراهم شود.
 تبسمی تصریح کرد: پس از بررسی طرح های متقاضیان در کارگروه استانی توسط اعضای این کارگروه که شامل شرکت آب منطقه ای استان، اداره کل محیط زیست، اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان جهاد کشاورزی استان هستند ،۱۸ طرح به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی شدند.
 وی هدف از ارائه این تسهیلات را تولید و اشتغال بخش کشاورزی در جهت افزایش تولید، ایجاد فرصت های شغلی و تثبیت اشتغال از طریق حرکت از کشاورزی سنتی به کسب وکار کشاورزی با تمرکز بر تامین مالی زنجیره ارزش به جای فعالیت های مستق وجزیره ای وهمچنین توسعه کشاورزی قراردادی برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز