المپیاد استعدادیابی جودو خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۴:۰۸
کد خبر: ۸۷۲۳۳۹
المپیاد استعدادیابی جودو خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود
رئیس هیئت جودو، جوجیتسو وکوراش خراسان رضوی از برگزاری المپیاد استانی استعدادیابی و مسابقات انتخابی نونهالان و نوجوانان استان در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، احمد امیرفخریان گفت: دومین المپیاد استانی استعدادیابی و مسابقات انتخابی نونهالان و نوجوانان استان جهت اعزام به المپیاد استعدادهای برتر جودو کشور روز پنج شنبه 27 تیر ماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد بزرگ ورزشی با هدف کمک به گسترش رشته جودو در خراسان رضوی و به منظور شناسایی بهترین نفرات جهت اعزام به المپیاد برترین استعدادهای جودو کشور برنامه ریزی شده است.

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو وکوراش خراسان رضوی اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده با انجمن کشتی با چوخه مشهد، با توجه به شباهت فراوان رشته های جودو و کشتی چوخه و فعالیت همزمان تعداد زیادی از پهلوانان جودوکار در این رشته، یک دوره رقابت قندی چوخه در حاشیه این المپیاد نیز برگزار خواهد شد.

وی به تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری مطلوب این مسابقات استانی بیان کرد: جلسات هماهنگی مختلفی با حضور مسئولان کمیته های هیئت انجام شده و براساس برنامه ریزی کادر اجرایی مسابقات برای برگزاری یک رویداد مطلوب و در خور شان جودو پرآوازه خراسان رضوی آماده اند.

امیرفخریان با بیان اینکه وزن کشی رقابت ها روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه درمحل خوابگاه انجام می شود گفت: با توجه به حضور جودوکاران شهرستانی تدابیر خوبی برای اسکان شرکت کنندگان در محل اردوگاه شهید محمودکاوه مشهد و پذیرایی در روز مسابقات اندیشیده شده است.

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و وکوراش خراسان رضوی با اشاره به سالگرد سانحه سقوط هواپیما حامل ملی پوشان نوجوان اعزامی به اردوی آمادگی پیش از رقابتهای جهانی مجارستان در ارمنستان در روز ۲۴ تیرماه ، اضافه کرد: در حاشیه این مسابقات مراسم یادبودی نیز به منظور نکوداشت سالروز درگذشت وحید ابراهیمی و مصطفی صباغی ملی پوشان نوجوان فقید جودو خراسان رضوی، جان باخته در این حادثه تلخ و تاسف بار نیز با حضور خانواده هایشان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: پیش از رقابت های المپیاد استعدادیابی روز  پنجشنبه به منظور هماهنگی داوران، به همت کمیته این بخش در هیئت استان، برگزاری یک دوره سمینار بازآموزی آخرین قوانین داوری جودو نیز ویژه بانوان و آقایان در روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه پیش بینی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز