مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان:

لزوم توجه جدی تر به مشاوره قبل از ازدواج / وجود بیش از ۲۳ هزار زنان سرپرست خانوار در استان

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۵:۱۹
کد خبر: ۸۷۲۴۴۵
لزوم توجه جدی تر به  مشاوره قبل از ازدواج / وجود بیش از  ۲۳ هزار زنان سرپرست خانوار در استان
ناهید پرویز پور گفت: مشاوره قبل از ازدواج یکی از موضوعات مهم وحیاتی حوزه ازدواج است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛پرویز پور روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان با بیان این مطلب ، اظهار کرد: مشاوره‌های صحیح می‌تواند در استحکام خانواده مهم و مؤثر باشد و انتظار داریم به آن توجه شود.

او با بیان اینکه ازدواج‌های احساسی به طلاق ختم شده  و طلاق نیز باعث افزایش زنان سرپرست خانوار می شود، افزود: سال گذشته 12 درصد زنان سرپرست خانوار در لرستان افزایش یافت و تعداد آنان براساس آمار به بیش از 23 هزار نفر رسیده است.

پرویز پور با بیان اینکه کوتاهی از ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار  موجب بروز آسیب‌های اجتماعی برای زنان و فرزندان آنان می‌شود،عنوان کرد: لازم است در این خصوص به این زنان خدمات رسانی شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با بیان اینکه بحث تحکیم بنیاد خانواده  یکی از برنامه‌های اولویت دار دولت تدبیر و امیداست ،تصریح کرد:  ازدواج بر مبنای بیانات مقام معظم رهبری باعث  تحکیم بنیاد خانواده می شود  و  در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش اصلی دارد.

او با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید در جهت  برگزاری ازدواج آسان تلاش کنند ،یادآورشد:  باید برای جلوگیری از افزایش سن ازدواج تلاش کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز