مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان خبرداد:

اجرای ۱۳۱ برنامه در هفته مهارت/ فقر مهارت در جامعه مشهود است

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۸:۴۰:۰۲
کد خبر: ۸۷۳۵۸۴
اجرای ۱۳۱ برنامه در هفته مهارت/ فقر مهارت در جامعه مشهود است
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان از اجرای ۱۳۱ برنامه طی هفته مهارت در گلستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سیدعلیرضا حسینی طلب در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان با اشاره به نقش سازمان فنی حرفه ای در کمک رسانی به سیل زدگان اظهارکرد: اسکان سیل زدگان در خوابگاه کارآموزی در جاده آق قلا، فراخوان کمک در سطح کشور، توزیع سه هزار و ۵۰۰ پرس غذا و تعمیر هزار و ۵۸۲ وسیله خانگی توسط اکیپ های تعمیراتی از جمله کمک های این سازمان در جریان سیل اخیر بود.

وی تصریح کرد: فنی حرفه ای چند استان از جمله مازندران، خراسان شمالی و رضوی، سمنان و زنجان به کمک ما آمدند و مردم نیز از عملکرد ما رضایت داشتند.

حسینی طلب گفت: بنا به گفته مقام معظم رهبری بیماری دانشگاه گرایی در بین جوانان افزایش یافته است و همچنین بنا به فرموده ایشان بایستی بخش های مختلف مهارت و فنی حرفه ای در کشور افزایش یابد.

حسینی طلب گفت: در گارگاه های ما 25 درصد کار تئوری و 75 درصد کار عملی و مهارتی انجام میشود و کارآوزان در صورت قبولی در آزمون موفق به دریافت گواهینامه مهارت خواهد شد و در غیر این صورت نیز به اندازه کافی مهارت آموخته اند تا بتوانند کاری را شروع نمایند.

وی با اشاره به اینکه فقر مهارت در جامعه کاملا مشهود است، تاکید کرد: برای ترویج فرهنگ مهارت آموزی بایستی همه تلاش کنند و این موضوع تنها وظیفه ی سازمان فنی حرفه ای نیست.

وی در خصوص برنامه های هفته مهارت و 6 مرداد، "روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی حرفه ای"  بیان داشت: ۱۳۱ عنوان برنامه در هفته مهارت در سطح استان و ۲۲ برنامه شاخص توسط اداره کل اجرا می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان ادامه داد: افتتاح مرکز مشاوره مهارت آموزی دانشگاه دردانشگاه منابع طبیعی، حضور مدیر کل در مرکز سامد، برگزاری 10 دوره آموزش های مهارتی برای اتباع، جشن هفته مهارت، تفاهمنامه با دفتر امور بانوان استانداری گلستان، برگزاری میز خدمت در مصلی های نماز جمعه و دیدار با خانواده های شهدا از جمله برنامه های ما در هفته مهارت خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز