کشف محموله بزرگ قاچاق نفت خام

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۰:۲۵
کد خبر: ۸۷۳۷۸۷
کشف محموله بزرگ قاچاق نفت خام
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: بیش از ۳۶ هزار لیتر نفت خام قاچاق در اهواز کشف و ضبط شد و پنج قاچاقچی نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محسن دالوند گفت :با توجه به عبور لوله های نفت از محدوده پاسگاه حمید و گشت زنی ماموران انتظامی این پاسگاه برای پیشگیری از خطرات و سرقت‌ احتمالی از لوله های نفت، ماموران این پاسگاه هنگام گشت زنی به یک کامیونت نفتکش که در کنار جاده ایستاده بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با مشاهده رفتار مشکوک راننده و سرنشین، و تناقض‌گویی آنان، پس از بازرسی ، مشخص شد که این کامیون حاوی نفت خام قاچاق است و تحقیقات نشان داد محل دپوی نفت خام قاچاق، کارگاهی در منطقه ملاشیه اهواز است.

سرهنگ دالوند ادامه داد:مأمورین کلانتری ۲۸ ملاشیه موفق شدند پس از هماهنگی مرجع قضایی و ورود به این کارگاه، یک دستگاه تریلی نفتکش حاوی ۳۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق و چندین تانکر مربوط به ذخیره‌سازی را کشف کنند.

وی با بیان اینکه هر پنج قاچاقچی دستگیر شده تحویل مقامات قضایی شدند، بیان کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و پلیس با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق، با تمام توان با این پدیده شوم به صورت قاطع و بدون اغماض برخورد می‌کند.

پیش از این نیز در ۲۹ تیر فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف ۲۱ فروند شناور صیادی توسط دریابانان این استان و کشف یکصد هزار لیتر سوخت و ۲ تن صید قاچاق خبر داده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز