برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران هیئت شنای استان/ در هر ۱۶ دوره لیگ شنای بزرگسالان روی سکو قرار گرفتیم

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۲:۳۴
کد خبر: ۸۷۳۸۳۸
برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران هیئت شنای استان/ در هر ۱۶ دوره لیگ شنای بزرگسالان روی سکو قرار گرفتیم
طی مراسمی از مدال‌آوران هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی با حضور نایب‌رئیس فدراسیون شنا و مسئولان ورزش خراسان رضوی در مشهد تجلیل شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،  مجید مشتاق عشق در همایش تجلیل از خانواده هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی که در سالن همایش مدرسه آریو مصلی‌نژاد برگزارشد، اظهار کرد: در حوزه قهرمانی در اکثر رده‌های سنی و در هر سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو عالی بودیم. در شنای هنری نیز شناکاران خراسانی توانستند تمام مقام‌ها و کاپ‌ها را برای استان به دست آورند. در مسابقات استعدادهای برتر کشور در سال گذشته ۲۸ مدال گرفتیم که ۱۴ مدال طلا، ۸ نقره و ۷ برنز حاصل کار تیم استان در این رقابت‌ها بود. این رقابت‌ها در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه کسب  ۱۴ مدال طلا، باعث شد رتبه استان از چهارم به دومی ارتقا یابد، این در حالی است که استان اصفهان تعداد مدال نقره و برنز بیشتری داشت اما استان خراسان رضوی بعد از تهران در جایگاه دوم قرار گرفت. خراسان رضوی در رده جوانان هم خوب عمل کرده است.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان تاکنون ۱۶ دوره لیگ برتر برگزار شده و خراسان رضوی همیشه روی سکو بوده‌است. در هفت دوره از این رقابت‌ها اول شدیم، شش دوره دوم و در بقیه دوره‌ها روی سکوی سوم قرار داشتیم. تیم خوب و بومی واترپلو آبمیوه سجاد توانست به ترتیب در سال‌های ۹۶ و ۹۷ در رده دوم و سوم بایستد. همچنین در سال ۹۷ و در رشته شنای هنری توانستیم رتبه اول و سوم را از آن خود کنیم. در بخش شنای بانوان تیم نوجوانان بسیار خوبی داریم که یکی از آن‌ها توانسته 9 مدال طلا بگیرد. امیدواریم تلاش این ستاره و مربیانش روز به روز بیشتر شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز