با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل;

نخستین جلسه کمیته صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۳:۴۳
کد خبر: ۸۷۳۸۷۹
نخستین جلسه کمیته صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری برگزار شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه کمیته صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری بر دقت عمل همکاران مجموعه تاکید کرد.

به گزارش برنا،نخستین جلسه کمیته صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری با حضورآقاخانی مدیرکل ، صادق زاده توسعه منابع انسانی و پشتیبانی ، برادران معاون ورزشی ، بیداردل حراست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و اعضاء کمیته دراداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد.

دراین جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه احترام وتکریم به حقوق شهروندی از وظایف سازمان بوده است بر دقت عمل همکاران مجموعه تاکید کرد.
 
آقاخانی افزود: ایجاد احساس مسئولیت کارکنان در قبال مردم و نهادینه کردن فرهنگ خدمت گذاری در بین پرسنل یکی از وظایف کمیته سلامت صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری محسوب می شود که باید همه همکاران این امر را سرلوحه کارها قرار دهند .
او خاطرنشان کرد : در راستای این کمیته تشویق و تنبیه کارکنان با توجه به شاخص های صورت گرفته انجام خواهد گرفت و بازرسی وصیانت از ادارات شهرستانها به صورت جدی پیگیری و درصورت مشاهده تخلف از کارمندان ، برخورد می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: همچنین برنامه‌های اصلاح نظام اداری در راستای ارتقای بهره وری، سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی اجرا می شود.
 
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز