مدیرکل بهزیستی لرستان:

وجود ۱۳ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی در خرم آباد

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۷:۴۴
کد خبر: ۸۷۳۸۸۲
وجود ۱۳ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی  در خرم آباد
فاطمه زهرا توکلی گفت: از مجموع 50 هزار معلول تحت پوشش، 13 هزار نفر در خرم‌آباد هستند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ توکلی روز یکشنبه در مراسم افتتاح  مرکز جامع توان‌بخشی در خرم‌آباد، اظهار کرد: مشارکت خیرین در حل مشکلات جامعه و ایجاد ظرفیت جدید برای ارائه خدمات به نیازمندان یکی از موضوعاتی است که در جامعه لرستان نمود دارد.

او با اشاره به اینکه ثروت یک کشور تنها منابع طبیعی نیست بلکه ثروت واقعی زنان و مردان جامعه‌ای هستند که دل در گرو حل مشکلات مردم و همنوعان خود دارند، افزود: این خیرین چنانچه عضوی از جامعه به درد آید بی‌قرار می‌شوند و این بی‌قراری‌شان با حل مشکلات مردم تسکین پیدا می‌کند.

توکلی  تصریح کرد: بهزیستی نهادی حمایتی است که شرایط بسیار خاصی دارد و به دلیل تنوع خدمات، بیش از 150 وظیفه برعهده دارد.

مدیرکل بهزیستی لرستان خاطر نشان کرد : بدون اغراق پس از تولد، مداخلات بهزیستی آغاز می‌شود تا کهولت و سالمندی این مهم ادامه دارد و اگر مشارکت خیرین و این بلوغ فکری در جامعه نبود خیلی از این اتفاقات مبارک رخ نمی‌داد.

توکلی  گفت: از مجموع 50 هزار معلول تحت پوشش، 13 هزار نفر در خرم‌آباد هستند و حداقل یک بار در طول عمر خود از خدمات ما بهره‌ مند می‌شوند.

او با بیان اینکه در مقابل عمل خداپسندانه و خیرخواهانه سر تعظیم فرود می‌آوریم،  تاکید کرد: برای راه‌اندازی مرکز جامع توان‌بخشی در خرم‌آباد مهندس کدخدایی و خانم الوندی بیش از یک میلیارد تومان هزینه کرده‌اند که از این خیرین برای این کار بزرگ منشانه تقدیر می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز