استاندار اردبیل:

دستگاه های اجرایی پروژه های قابل افتتاح را معرفی کنند

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۸:۲۴
کد خبر: ۸۷۳۸۸۳
دستگاه های اجرایی پروژه های قابل افتتاح را معرفی کنند
استاندار اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی پروژه های مهم و دارای قابلیت افتتاح تا سفر رییس جمهوری را مشخص و معرفی کنند.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در بیست و هشتمین  جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری اظهار کرد: پروژه هایی که دارای ظرفیت اشتغال زایی بیشتر با برش شهرستانی هستند تعیین می شود تا در توزیع منابع در حق هیچ یک از شهرستانها اجحاف نشود.
وی افزود:باید مجموع طرح هایی که نیازمند تسهیلات بانکی هستند از سوی دستگاه های مربوطه غربال کرده و موانع موجود را نیز مشخص کنند.
بهنام جو با اشاره به اینکه مبلغ تسهیلات پیش بینی شده در سفر رییس جمهوری ۲۵هزار میلیارد تومان است افزود: سهم صنعت، کشاورزی، گردشکری و سایر موارد از این تسهیلات باید بصورت مجزا مشخص شود.

وی ادامه داد: اواسط مردادماه اولین همایش بانکها با حضور نمایندگان تام الاختیار در استان اردبیل برگزار می شود و این همایش فرصت مناسبی برای مدیران بانک ها جهت رایزنی و معرفی ظرفیت های استانی است.
استاندار اردبیل گفت: جهت معرفی طرح های بزرگ و ظرفیت های اشتغال زا در بخش های صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات ، اطلاعات به روز رسانی شده به انحای مختلف از جمله  در قالب  تصویر  تهیه و تدوین شود.
در این جلسه مشکلات و موانع ۸ طرح مختلف از جمله سولاربند انرژی، آرتا جوجه، طرح گردشگری، آبدرمانی، آق بلاغ، کشت و صنعت، مجتمع تجاری آدنامال و تولید پوشاک خدایاری بررسی و تعیین تکلیف شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز