بازدار خبر داد:

پرداخت ۳.۴ میلیارد تومان وام به کشاورزان سیل زده لرستان

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۲:۱۲
کد خبر: ۸۷۳۹۰۶
پرداخت ۳.۴ میلیارد تومان وام به کشاورزان سیل زده لرستان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پرداخت ۳.۴ میلیارد تومان وام به کشاورزان سیل زده لرستان خبرداد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عبدالرضا بازدار در در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ،اظهار کرد: از مجموع سه هزار و ۱۹۴ فقره پرونده ارسالی به بانک ها،۷۵۲ فقره موفق به دریافت سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وام جبران خسارت سیل شده اند.

او افزود: سیل امسال یکهزار و ۵۶۸ میلیارد تومان شامل ۷۹۵ میلیارد تومان در بخش تولیدات و ۷۷۳ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت و ابنیه به کشاورزی لرستان خسارت زد.

بازدار  با بیان اینکه تاکنون یکهزار و ۲۲۱ فقره پرونده خسارتی در استان تشکیل شده  است ،تصریح کرد: حجم خسارت این تعداد معادل ۵۵۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۱۹ هزار و ۲۱۱ مورد نیز در سامانه سجاد (سامانه جامع امداد و بازسازی دولت) ثبت شده که از این تعداد ۷۰ درصد در حوزه زراعت و باغ است.

او بیان کرد:  در این راستا ۱۴ هزار و ۳۶۲ نفر مصوبه کارگروه شهرستانی و ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر مصوبه کارگروه استانی را دریافت کرده اند و ۷۵۰ میلیارد تومان آماده پرداخت است.

بازداربا بیان اینکه  با ورود سازمان پژوهشگاه قضایی برای بررسی پرونده ها ۱۴ هزار پرونده نیز باطل شده است،خاطر نشان کرد: این امر به دلایل مطرح شده از سوی سازمان فضایی مبنی بر عدم وجود سطح سبز،خسارت، کشت، وجود نقاط خارج از محدوده سیل زده و همپوشانی نقاط رخ داده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز