معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

یکی از اولویت های اصلی بیانیه گام دوم انقلاب ؛ سبک زندگی اسلامی است

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۲:۵۸
کد خبر: ۸۷۴۳۶۶
یکی از اولویت های اصلی بیانیه گام دوم انقلاب ؛ سبک زندگی اسلامی است
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: اولویت در بیانیه گام دوم انقلاب سبک زندگی اسلامی است و اگر این مهم اصلاح شود مشکلات اقتصادی، اجتماعی و خانوادگی برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام بابا محمد ایزانلو در نشست آموزشی و توجیهی مبلغان و روحانیون مستقر در خراسان شمالی اظهار کرد: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای رفع آسیب‌های فرهنگی اجتماعی در اولویت کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد و در این میان نقش روحانیون بسیار مهم و مؤثر است.

ایزانلو افزود: افراد زیادی همانند شهید چمران، شهید بابایی و بسیاری از دانشمندان دیگر جانشان را برسر آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کردند و ثمره این مجاهدت‌ها این شده که اکنون ایران اسلامی در رتبه شانزدهم علمی جهان قرار دارد و در برخی رشته‌ها رتبه اول را دارد.

وی بابیان اینکه سبک زندگی مجموعه‌ای از ارزش‌ها، شیوه‌های رفتاری، حالت‌ها و سلیقه‌ها است، تصریح کرد: سبک زندگی افراد شخصی نیست که بخواهند سلیقه‌ای عمل کنند بلکه با اجتماع و بخش‌های مختلف آن در ارتباط است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تأکید کرد: سبک زندگی فرد متشکل از دو بخش مهارت‌ها و سبک‌ها است که مهارت‌ها شامل مدیریت زمان، محبت، دوست داشتن، تصمیم‌گیری، همسرگزینی، تحلیل سیاسی اجتماعی و… است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز