کشف محموله ۱۲۰ کیلوگرمی حشیش در عملیات مشترک پلیس مرکزی و سمنان

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۱:۲۲
کد خبر: ۸۷۴۶۴۵
کشف محموله ۱۲۰ کیلوگرمی حشیش در عملیات مشترک پلیس مرکزی و سمنان
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف 120 کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس مرکزی و سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ یوسف سپهوند گفت: در تداوم طرح‌های مبارزه با سوداگران مرگ و توزیع‌کنندگان عمده مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر که در کشور به صورت گسترده فعالیت می‌کردند، مطلع شده و بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس مرکزی، سرانجام اعضای این باند شناسایی و مشخص شد که با 2 دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی به مرکز کشور هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در عملیات مشترک تیم اعزامی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس سمنان، در عملیاتی خودروهای مذکور شناسایی و در یکی از محورهای مواصلاتی استان سمنان متوقف شدند.

این مقام انتظامی یادآور شد: در بازرسی از یکی از خودروها، 120 کیلوگرم حشیش که به شکل ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

سپهوند با تأکید بر وجود عزم راسخ از سوی پلیس استان در مبارزه مستمر و قاطع با پدیده شوم مواد مخدر افزود: 4 متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما