ناوگان حمل و نقل عمومی استان ۸۳ هزار حلقه لاستیک دریافت کرد

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۴:۴۹
کد خبر: ۸۷۴۷۸۵
ناوگان حمل و نقل عمومی استان ۸۳ هزار حلقه لاستیک دریافت کرد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۸۳ هزار حلقه لاستیک در تمامی سایزها میان ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۳ هزار حلقه لاستیک در ۵۸ مرحله میان ناوگان حمل و نقل عمومی استان توزیع شده است که از این میزان لاستیک سایز ۱۸۵/۶۵/۱۵/۱۴، ۱۸ هزار و ۷۶۲ حلقه، سایز ۷۰۰-۱۶، 2 هزار و ۴۷۰، سایز ۷۵۰-۱۶، یک هزار و ۹۸۶ حلقه و در سایر ۸۲۵-۱۶ نیز هزار و ۴۲۲ حلقه لاستیک نیز توزیع شده است.

 همچنین توزیع ۴۴۰ حلقه لاستیک در سایز ۱۰۰۰-۲۰، ۲۲۴ حلقه در سایز ۱۱۰۰-۲۰، ۶۹۴ حلقه در سایز ۱۲۰۰-۲۰ و ۲۴، یک هزار و ۱۰۹ حلقه در سایز ۱۲۰۰-۲۴ نیز صورت گرفته است.

به گفته وی، در سایز ۳۱۵/۸۰/۲۲/۵ نیز ۲۳ هزار و ۱۵۲ حلقه و در اندازه ۳۱۵/۶۵/۲۲/۵ هم ۱۰ هزار و ۵۱۵ حلقه لاستیک توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: در مرحله شهرستانی سه هزار و ۲۳۴ حلقه لاستیک توزیع شده که در این مرحله سایز ۳۱۵/۸۰/۲۲/۵ با ۶۷۲ حلقه لاستیک و سایز ۱۰۰۰-۲۰ با ۲۶ حلقه بیشترین و کمترین تعداد لاستیک توزیعی را به خود اختصاص داده است.

 

نظر شما