پایان مسابقات بدمینتون انتخابی آذربایجان‌غربی برای مسابقات المپیاد استعدادهای برتر

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۹:۱۳
کد خبر: ۸۷۴۸۰۹
پایان مسابقات بدمینتون انتخابی آذربایجان‌غربی برای مسابقات المپیاد استعدادهای برتر
مسابقات انتخابی بدمینتون آذربایجان غربی برای حضور در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به میزبانی شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مسابقات بدمینتون انتخابی استان برای مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در دو بخش پسران و دختران برگزار شد.

در بخش دختران 29 بازیکن از 7 شهرستان ارومیه، مهاباد، خوی، شاهین‌دژ، بوکان، تکاب و میاندوآب و در بخش پسران 12 بازیکن از 4 شهرستان بوکان، خوی، شاهین‌دژ و میاندوآب به رقابت پرداختند.

در بخش دختران و در مسابقات انفرادی ساریه رمضان‌پور از مهاباد مقام نخست را کسب کرد، زهرا واحدی از ارومیه به مقام دوم دست یافت و نارین انوری از مهاباد و مبینا حمیدی از بوکان بطور مشترک سوم شدند.

اما در مسابقات دونفره دختران، تیم ساریه رمضان پور و نارین انوری از مهاباد به مقام نخست دست یافتند، تیم ملیسا رحیمی و فاطمه حسن زاده از ارومیه دوم شدند و مقام سوم مشترک به تیم های فرناز بقایی و سمانه رنجور از خوی و سارینا علیزاده و آرینا علیزاده از شاهین‌دژ رسید.

در مسابقات انفرادی پسران، سینا حسن پور از بوکان مقام اول را کسب کرد، علی انوریان از میاندوآب دوم شد و محمد محمدی از بوکان و سالار فداکار از خوی مشترک سوم شدند.

و در بخش دو نفره پسران، تیم محمد محمدی و سینا حسن پور از بوکان اول شدند، تیم علی انوریان و حمیدرضا نیک زاد از میاندوآب به عنوان دوم دست یافتند و مقام سوم مشترک به تیم های محمدحسین شکری و سعید عبدی از شاهین‌دژ و ابوالفضل طاهری و عطا پناهلو از خوی رسید.

نظر شما