معاون رئیس جمهوری از یک مرکز کارآفرینی در اقبالیه قزوین بازدید کرد

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۳:۰۸
کد خبر: ۸۷۴۸۶۴
معاون رئیس جمهوری از یک مرکز کارآفرینی در اقبالیه قزوین بازدید کرد
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده روز دوشنبه در ادامه سفر یک روزه خود به قزوین از یک مرکز کارآفرینی شهرداری اقبالیه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده روز دوشنبه در ادامه سفر یک روزه خود به قزوین از یک مرکز کارآفرینی شهرداری اقبالیه بازدید کرد.شهردار اقبالیه در این بازدید در خصوص این مرکز گفت: مرکز کارآفرینی شهرداری اقبالیه سال ۹۵ با نگاه به اقشار آسیب پذیر شهر و افرادی که نیازمند حمایت دستگاه‌های حمایتی هستند دایر شد.
 مهران اکبرپور افزود: این مرکز در ابتدا صرفاً آموزشی بود اما اکنون با رویکرد ارتقای تولید و ایجاد بازار اشتغال ثابت، تولید را هم به فعالیت‌های خود افزوده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر ۵۰ زن در کارگاه و ۷۰ زن خانه دار از منزل با این مرکز همکاری دارند.
اکبرپور ادامه داد: این مرکز با کمتر از پنج میلیارد ریال اعتبار فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون نیز بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال ارزش سرمایه گذاری صورت گرفته از سوی شهرداری است.
شهردار اقبالیه افزود: مرکز کارآفرینی شهرداری در ابتدای فعالیت خود ۵۰۰۰ نفر را در زمینه دوخت لباس آموزش داد که هم اکنون بخشی از آنها در همین مرکز و بخشی نیز در جاهای دیگر مشغول فعالیت هستند.
 اکبرپور با اشاره به توسعه و افزایش تنوع این مرکز در آینده افزود: یک فروشگاه کارآفرینی نیز به منظور بازاریابی تولیدات مرکز راه اندازی می‌شود.
 ابتکار معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده صبح امروز نیز از یک طرح کارآفرینی زنان در مناطق روستای استان قزوین بازدید کرده بود.
 معاون رییس جمهوری امروز برای حضور در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و دیدار با سمن های فعال در حوزه بانوان و خانواده به استان سفر کرده است.

 

نظر شما