نمایشگاه کالای ایرانی در قزوین گشایش یافت

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۹:۳۵
کد خبر: ۸۷۴۸۶۹
نمایشگاه کالای ایرانی در قزوین گشایش یافت
سومین نمایشگاه کالای ایرانی شامگاه دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛سومین نمایشگاه کالای ایرانی شامگاه دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افتتاح شد.این نمایشگاه با حضور بیش از ۶۰  واحد تولید کننده و عرضه کننده از استان های تهران، قزوین، زنجان، همدان، البرز، گیلان، اصفهان، یزد، قم، آذربایجان شرقی، فارس و خراسان رضوی در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع برپا شده است.
 مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در این خصوص گفت:سومین نمایشگاه کالای ایرانی با رویکرد خرید کالای ایرانی، تقویت و معرفی توانمندی های تولیدات داخلی با توجه به شعار رونق تولید تا چهار مردادماه دایر خواهد بود.
 علی اصغر حاجی محمدی افزود: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و  برگزاری نمایشگاه ها بستر مناسبی را جهت معرفی توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای فعالان فراهم می سازد.
 سومین نمایشگاه کالای ایرانی در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز