۱۰ شهر و بخش جدید در استان خواهان برگزاری نمازجمعه هستند

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۳:۵۶
کد خبر: ۸۷۴۹۸۹
۱۰ شهر و بخش جدید در استان خواهان برگزاری نمازجمعه هستند
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: ۱0 شهر و بخش جدید در استان وجود دارد که مردم خواهان برگزاری نماز جمعه در این مراکز هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام محمدحسین ایزدی روز سه شنبه همزمان با سالگرد برپایی نخستین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با توجه به تاکید قرآن مجید، همگان باید پویایی بیشتری در برگزاری نماز جمعه داشته باشند چرا که اگر پویایی در نماز جمعه باشد خیلی از آسیب های اجتماعی بوجود نخواهد آمد.

وی بیان کرد: ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در استان داریم که ۵۲ مرکز آن در شهر مشهد ، با وجود ۵۲ امام جمعه دائم داریم.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی بیان کرد: طبق آمار ستاد نماز جمعه استان ۴۰۰۰ عضو نمازجمعه داریم که ۶۰ درصد آنرا مردان و ۴۰ درصد آنرا بانوان تشکیل می دهند و از این مقدار نزدیک به ۵۰ درصد به  جوانان زیر ۳۰ سال اختصاص می یابد.

ایزدی ادامه داد: ۱0 شهر و بخش جدید در استان وجود دارد که  مردم خواهان برگزاری نماز جمعه در این مراکز هستند که طی برنامه ریزی های موجود تا انتهای تابستان این ائمه جمعه معرفی خواهند شد.

وی در پایان گفت : به فرموده مقام معظم رهبری، ائمه جمعه نباید اختلافات را از تریبون اعلام کنند و باید خارج از تریبون به حل و فصل مشکلات در استان های خود بپردازند و طبق توصیه های موکد رهبری، امام جمعه باید تبعیت از شورای سیاست گذاری داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز