پیش بینی برگزاری ۲۰۰ برنامه در هفته ازدواج

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۳:۵۷
کد خبر: ۸۷۵۰۸۰
پیش بینی برگزاری ۲۰۰ برنامه در هفته ازدواج
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت: برگزاری 200 برنامه در هفته ازدواج توسط دستگاه های مختلف پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمود متقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در رابطه با برنامه های هفته ازدواج اظهارکرد: مناسبت های تقویمی باعث میشود به موضوعات مورد نظر به صورت ویژه پرداخته و در رابطه با آنها اطلاع رسانی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در راستای ازدواج آسان برنامه های مختلفی در طول سال پیش بینی شده است که سال گذشته 252 برنامه در حوزه مهارت های زندگی برگزار شد.

متقی گفت: در هفته ازدواج ستاد ساماندهی امور جوانان در تمامی شهرستان ها به ریاست فرمانداران مکلف به برگزاری جلسه ستاد ساماندهی با محوریت ازدواج جوانان هستند.

وی  تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج، حین ازدواج و مهارت های زندگی پس از ازدواج به همت سازمان های مردم نهاد فعال و همکاری فرمانداری ها و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی برای سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه ازدواج از جمله برنامه های پیش بینی شده در هفته ازدواج است.

متقی ادامه داد: مشاوره فردی در مراکز مشاوره به صورت نیم بها و رایگان در 4 مرکز مشاوره انجام خواهد شد که هزینه آن را ورزش و جوانان استان گلستان پرداخت کرده است.

وی ضمن بیان اینکه اجرای 200 برنامه در هفته ازدواج توسط دستگاه های مختلف پیش بینی شده است، تصریح کرد: جشن روز ازدواج نیز در دستگاه های مختلف برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات معاونت جوانان بایستی از طریق سازمان های مردم نهاد هزینه شود، گفت: طرح های حوزه جوانان با محوریت و اجرای سمن های مردم نهاد جوانان صورت میگیرد.

متقی همچنین بیان داشت: با وجود اینکه 72 تشکل مردم نهاد از ورزش و جوانان اعتبار نامه دارند اما 40 سمن در این عرصه فعال هستند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در پایان یادآور شد: 202 تقاضا در سامانه ثبت سازمان های مردم وجود دارد که ما پیش بینی کرده ایم تا پایان سال 20 سمن به تشکل های مردم نهاد حوزه جوانان استان اضافه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز