۷۹۰ مگاوات برق روزانه در استان قزوین مصرف می شود

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۷:۵۳
کد خبر: ۸۷۵۳۶۰
۷۹۰ مگاوات برق روزانه در استان قزوین مصرف می شود
روزانه ۷۹۰ مگاوات برق در قزوین مصرف می شود ولی هنوز مشترکان استان با وجود افزایش دمای هوا از سقف تعیین شده شرکت توانیر در این زمینه عبور نکرده اند.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛قافله باشی معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این خصوص تصریح کرد: با توجه به گرمای هوا و اعلام سخنگوی صنعت برق کشور مبنی بر افزایش میزان مصرف برق، خوشبختانه با رعایت میزان مصرف طی هفته های گذشته تاکنون توانسته ایم ملاحظات توانیر را تا امروز رعایت کنیم.

سیدمحمد قافله باشی افزود: براساس برنامه ریزی های وزارت توانیر، سقف میزان مصرف برق استان قزوین برای تابستان امسال روزانه ۸۱۰ مگاوات پیش بینی شده که با توجه به گرمای هوا، روز گذشته این میزان به ۷۹۴ مگاوات رسید.

وی با اشاره به علت رعایت میزان مصرف از سوی مشترکان استان، تاکید کرد: خوشبختانه با اطلاع رسانی های به موقع و تاکید بر روی اصلاح الگوی میزان مصرف، تعداد تفاهم نامه بخش های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، اداری، سی ان جی ها و سایر حوزه ها با این شرکت مبنی بر اعلام آمادگی کاهش برق در ساعات پیک بار از یک هزار و ۲۳۶ فقره در سال 97 به ۲ هزارو ۱۴۷ فقره در سال جاری افزایش یافت که نقش موثری در کاهش میزان مصرف داشت.

به گفته وی، براساس تفاهم نامه های به عمل آمده، مشترکان بخش های مختلف قرار شد میزان مصرف برق خود را در ساعت های اوج پیک تابستانی، یعنی از ساعت ۱۲ تا ۱۶ و همچنین ۱۹ تا ۲۳ تا حدود تعیین شده کاهش دهند.

قافله باشی اضافه کرد: با توجه به افزایش میزان تفاهم نامه با مشترکان و همچنین رعایت تعهدات آن از سوی مشترکان تا امروز ضمن رعایت سقف مورد نظر توانیر در میزان مصرف، هیچ خاموشی در سطح استان نداشته ایم.

در حال حاضر شرکت توزیع نیروی برق قزوین به ۶۰۱ هزار مشترک خود در بخش های خدمات، صنعت، کشاورزی، تجاری و خانگی خدمات خود را در سطح استان ارایه می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز