۷ گزینه برای نشستن روی صندلی شهرداری ساری!

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۸:۱۰
کد خبر: ۸۷۵۳۷۲
۷ گزینه برای نشستن روی صندلی شهرداری ساری!
در حالی که تا روز گذشته تنها 2 نفر به عنوان نامزد قطعی مسند ساختمان عمارت شهرداری ساری معرفی شده و شورا نیز قصد داشت در نشست غیر علنی پرونده این گزینه‌ها را بررسی و نظر نهایی خود را اعلام کند، به یکباره پنج گزینه جدید روی میز شورا قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ در آخرین روزهای فروردین 98 مهدی عبوری، شهردار ساری، پس از 6/5 سال نشست در عمارت سفید شهرداری مرکز مازندران، این ساختمان را ترک کرد و با حم محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی که قبل از این سمت، استاندار مازندران بود، به عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی» این وزارتخانه منصوب شد.

به دنبال این اتفاق اعضای شورای شهر ساری بلافاصله عبدالحمید فرزانه، معاون شهرسازی عبوری، را به‌عنوان سرپرست شهرداری مرکز مازندران معرفی و منصوب کردند.

به‌دنبال آن اعضای شورای شهر اسلامی شهر ساری، فرزانه را به‌عنوان شهردار جدید این شهر به وزارت کشور معرفی کردند اما زمزمه‌هایی مبنی بر عدم تایید وی از سوی وزارت کشور به‌گوش می‌رسید که همواره از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تکذیب می‌شد اما اخیرا مشخص شد این زمزمه‌ها درست بوده و وزارت کشور از اعضای شورای اسلامی شهر ساری خواسته‌اند گزینه دیگری را برای پست شهرداری ساری معرفی کنند.

بلافاصله نام سعید نجاریان، عضو شورای اسلامی شهر ساری که ریاست هیات فوتبال این شهرستان را برعهده دارد و همچنین مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری محسوب می‌شود و عباس رجبی، مدیرعامل پسماند شهرداری ساری، برای این مسند مطرح و قرار شد در جلسه غیر علنی عصر سه‌شنبه (دیروز) در این خصوص تصمیم‌گیری شود اما به‌ناگاه نظر اعضای شورای اسلامی شهر ساری تغییر کرد و نام 5 نفر دیگر نیز به این لیست اضافه شد تا پروسه انتخاب شهردار ساری وارد مرحله تازه‌ای شود.

در بین گزینه های جدید علی اسد، فرماندار سابق بابلسر و فرماندار فعلی جویبار که سابقه مدیرکلی راه و شهرسازی مازندران را در کارنامه دارد، سیدمسعود مدینه، رئیس فعلی شورای اسلامی شهر ساری، جواد طالبی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، حمید هاشمی، مدیرعامل آتش نشانی و شهردار منطقه 3 ساری، قربانیان و وحید اکبری نیز اضافه شدند و قرار است طی روزهای آتی در خصوص انتخاب یکی از این 7 نفر به‌عنوان شهردار جدید ساری تصمیم‌گیری شده و گره کور این شهر پرجمعیت استان باز شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز