۲ میلیارد ریال روغن موتور قاچاق در گنبد کاووس کشف شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۳:۳۳
کد خبر: ۸۷۵۶۵۵
۲ میلیارد ریال روغن موتور قاچاق در گنبد کاووس کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از کشف 9 هزار و 900 لیتر روغن موتور قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمود علی فر در تشریح خبر گفت: برابر اطلاع واصله مبنی بر نگهداری و فروش روغن موتور قاچاق توسط فردی در شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس امنیت عمومی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری کالا توسط متهم شدند.

سرهنگ علی فر خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازدید از محل نگهداری کالا توسط وی 9 هزار و 900 لیتر روغن موتور خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بالغ بر 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی گنبد با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز