استاندار اصفهان:

مدیریت های کهنه را باید کنار گذاشت

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۹:۱۳
کد خبر: ۸۷۶۱۴۱
مدیریت های کهنه را باید کنار گذاشت
استاندار اصفهان گفت: امروزه روز مدیریت‌های جدید است و باید مدیریت های کهنه را کنار بگذاریم و مدیری موفق است که فکر نو و تدبیر نو داشته باشد.

به گزارش برنا از اصفهان عباس رضایی بعد از ظهر پنجشنبه در همایش هم اندیشی و تقدیر از شهرداران و دهیاران استان اصفهان با اشاره به اینکه امروزه استکبار به دنبال تحریم کشور و ملت ایران است، اظهار کرد: امروز شاهد جنگ اقتصادی سختی هستیم و خواهشم این است در گفتار خود شرایط خاص زمانی را در نظر بگیرید.

وی تصریح کرد: امروزه روز مدیریت‌های جدید است و باید مدیریت های کهنه را کنار بگذاریم و مدیری موفق است که فکر نو و تدبیر نو داشته باشد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه امروزه تحول اداری و کاهش بروکراسی هستیم، ادامه داد: از شفاف سازی نترسیم ما مدیون مردم هستیم و نباید بر سر آن‌ها منت بگذاریم و با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس در سال جاری هستیم، از همگان می خواهیم با هر گرایش، عقیده و سلیقه‌ای که هستید به عنوان عاملان اجرایی، صد در صد حق الناس را رعایت کنید و هیچ کس حق ندارد خطایی در انتخابات انجام دهد که با کوچکترین تخلفات نیز برخورد جدی خواهیم داشت.

رضایی با بیان اینکه مسئولان باید دولت الکترونیک را جدی بگیرند، گفت: شهرداری زمانی موفق است که کمیسیون ماده صد آن تعطیل باشد، معتقدیم تعامل شهرداران و دهیاران در جهت رفع مشکلات زمانی فراهم می‌شود که از مسائل حاشیه‌ای بپرهیزند و هماهنگی و همدلی لازم با فرمانداران و بخشداران داشته باشند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز