آئین معارفه شهردار جدید قائمشهر برگزار شد؛

صالح‌زاده: به‌عنوان خدمتگذار مردم در جایگاه شهردار انجام وظیفه خواهیم کرد

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۷:۱۰:۱۳
کد خبر: ۸۷۶۱۵۵
صالح‌زاده: به‌عنوان خدمتگذار مردم در جایگاه شهردار انجام وظیفه خواهیم کرد
شهردار جدید قائمشهر در آئین معارفه خود گفت: به‌عنوان خدمتگذار مردم در جایگاه شهردار انجام وظیفه خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ آئین معارفه عباس صالح‌زاده، شهردار جدید قائمشهر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر، عبدالله رضیان و سیدعلی ادیانی‌راد، نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی، محمد دامادی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، رازجویان، معاون عمرانی و تاکامی مدیرکل دفتر شهری و روستایی استانداری مازندران، یحیی یوسف‌پور، فرماندار قائمشهر، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قائمشهر، مدیران کل دستگاه‌های استان و روسای نهادها و ادارات شهرستان قائمشهر در سالن آمفی تئاتر شهرداری قائمشهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به نیابت از اعضای محترم شورای اسلامی شهر، از حضور یکایک مدعوین تقدیر و تشکر کردند.

سیدهادی فضلی، ریاست شورای اسلامی شهر قائمشهر، با بیان این مطلب که شورای اسلامی شهر در دوره پنجم چندین استراتژی و برنامه داشته اظهار داشت: پروژه‌های نیمه تمام مانند پل جانبازان و پل شهید عباسپور، که به بهره‌برداری رسیده و همچنین برخی پروژه‌ها مانند پارکینگ طبقاتی خیابان تهران، ادامه بازگشایی تقاطع الغدیر و پروژه نگین در هسته مرکزی شهر، استخر نیمه کاره شهرداری در منطقه آبندانسر در حال پیگیری جهت اتمام در دستور کار شورا می‌باشد.

وی با بیان اینکه تعریف پروژه‌های جدید بر حسب نیازی شهری در دستور کار این شورا قرار داشته و در این خصوص مصوباتی به شهرداری ابلاغ شده خاطرنشان کرد: اولویت ما در خصوص بحث پسماند و کارخانه کمپوست و شیرابه زباله می‌باشد، ایجاد کمربندی جنوب شرقی شهر و ساماندهی و تجهیز پارک تلار جهت آماده‌سازی برای جذب سرمایه‌گذار از دیگر پروژه‌های تعریف شده شورای پنجم می‌باشد.

فضلی از برنامه‌های شورا جهت احداث میدان میوه و تره‌بار، پارک محله و مخصوص کودکان و احداث چند زیرگذر خبر داد و گفت: این مصوبات به همراه برخی مصوبات همچون احداث بزرگترین سالن همایش شهرستان قائمشهر و سالن سرپوشیده برای بانوان در ترک محله به شهرداری ابلاغ شده که امیدواریم با توجه به تجربیات مهندس صالح‌زاده که 2 سال در شورای اسلامی شهر، 5 سال شهردار و مدیرعامل سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌ها بوده‌اند، این موضوعات به سرانجام برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر با اشاره به حضور مهندس دریابیگی به عنوان فردی با تجربه در شورا گفت: از زحمات مهندس معین‌پور در طول زمان خدمت و همچنین مهندس خنکدار، فرزند سردار شهید اسلام، تشکر کرده و برای‌شان آرزوی توفیقات روزافزون مسئلت دارم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین معلمی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد دکتر بهمن معین‌پور، شهردار سابق، انتصاب مهندس صالح‌زاده را به عنوان شهردار جدید قائمشهر تبریک گفته و افزود: کار شورا کار جمعی است و با رای اکثریت اعتبار قانونی پیدا می‌کند و انتخاب شهردار از طریق شورا و تائید صلاحیت منابع رسمی قانونی است و به لطف خدا شورا با رای اکثریت این انتخاب را انجام داد و آقای مهندس صالح‌زاده به عنوان عنصری شناخته شده به سمت شهردار انتخاب شد و انتخاب ایشان را به فال نیک گرفتند.

وی در پایان تاکید داشت: شورای اسلامی شهر و شهردار قائمشهر با توکل به خدا راه خدمت رسانی به خلق را پیش گیرند و با همدلی و هم افزایی برای موفقیت بیشتر شهر تلاش نمایند.

فرماندار قائمشهر ضمن تبریک به جهت انتصاب مهندس صالح‌زاده به عنوان شهردار جدید قائمشهر، حضور آقای دریابیگی به عنوان عضو شورا را نیز تبریک گفت.

وی با بیان اینکه یقینا ما با اندیشه «ما می‌توانیم»، که امام رحمت الله در ما نهادینه نموده است، می‌توانیم به مطلوبیت برسیم و با همه توان در کنار مدیران و مسئولین برای پیشرفت و ارتقا کیفی شهر قدم برداریم.

در ادامه مراسم عبدالله رضیان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهیدان، ضمن تبریک به مهندس صالح‌زاده بیان کرد: باتوجه به تجربه مهندس صالح‌زاده در گذشته و با وجود کاستی‌های موجود، یقینا چالش‌های جدی به‌خصوص در حوزه پسماند حل خواهد شد و با همفکری و همراهی مدیران، کارشناسان و پرسنل تلاشگر شهرداری به سمت اعتمادسازی مردم، تکریم ارباب رجوع و رضایت خاطر شهروندان حرکت خواهیم کرد.

سیدعلی ادیانی‌راد، نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی، ضمن خیر مقدم و تبریک به مهندس صالح‌زاده بیان داشت: ایشان با توجه به تجارب ارزنده‌ای که در سمت شهرداری و همچنین عضویت در شورای اسلامی شهر داشتند، می‌توان از این تجارب در جهت سازندگی شهر بهره‌مند شویم که ایشان ثابت کردند مرد کار و عمل هستند و در این امر مهم همه با هم همراه و هم گام خواهیم بود.

معاون عمرانی استانداری مازندران با پرداختن به توانمندی‌های مهندس صالح‌زاده و آشنا بودن ایشان با مجموعه شهرداری انتخاب ایشان را تبریک گفته و همکاری و همدلی را سبب سربلندی و سازندگی شهر دانست.

عباس صالح‌زاده، شهردار قائمشهر، ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور همه مهمانان حاضر در جلسه، مهمترین اولویت برنامه‌های خود را موضوع رفع معضل پسماند و زباله اعلام کرد و اظهار داشت: نگاه ویژه‌ای به مبلمان شهری داریم و از همه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه از حسن اعتماد، جدیت، همکاری و پای کار بودن اعضای محترم شورای اسلامی تشکر ویژه نمود و تصریح کرد: شهرداری متعلق به همه مردم شریف و ولایتمدار شهرستان قائمشهر است و ما به عنوان خدمتگذار مردم در این جایگاه انجام وظیفه خواهیم کرد.

در پایان مراسم صالح زاده بیان داشت: از خداوند متعال خواستاریم در این امر مهم یاری‌گر من و همکارانم باشد تا در شان مردم شهرم که مزین به نام حضرت قائم آل محمد (ص) است قدم‌های مفید و موثری برداریم.

نظر شما