سرپرست فرماندار محمودآباد خبر داد:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی محمودآباد در هفته دولت

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۳:۴۷
کد خبر: ۸۷۶۵۶۷
افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی محمودآباد در هفته دولت
علیرضا شریعت، سرپرست فرمانداری محمودآباد، در جریان بازدید از شهرک صنعتی شهدای محمودآباد گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی محمودآباد در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ علیرضا شریعت، سرپرست فرمانداری محمودآباد، به اتفاق صدیقه حق‌شناس، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، ابراهیمی، رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت، توکلی، رئیس شهرک صنعتی شهدای محمودآباد و سایر کارشناسان فرمانداری و صنعت معدن، با حضور در شهرک صنعتی محمودآباد از 4 واحد تولیدی در این شهرک بازدید و با مدیران واحدها دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید علیرضا شریعت و هیات همراه با حضور در واحدهای تولیدی کوچین و صنایع کاغذی و کارتن چوکا و واحد صنعتی دابو صنعت ضمن بازدید از خطوط تولید این واحدها با مدیران و صاحبان صنایع دیدار و گفتگو داشت.

شریعت در بخش پایانی بازدید خود از آخرین روند عملیات عمرانی احداث ساختمان تصفیه خانه مرکزی فاضلاب شهرک صنعتی شهدای محمودآباد بازدید کرد و به خبرنگار برنا گفت: ساختمان تصفیه‌خانه مرکزی فاضلاب شهرک صنعتی شهدای محمودآباد در زمینی به مساحت بیش از دو هزار متر و با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز