معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

برای دشمن ایران دیگر رمقی نمانده است

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۲:۳۴:۳۶
کد خبر: ۸۷۶۷۱۹
برای دشمن ایران دیگر رمقی نمانده است
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه کار دشمن تمام است و دیگر رمقی ندارد، گفت: خطای دشمن در این برهه به ضرر خود آن‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار محمدرضا نقدی صبح شنبه پس از پایان رزمایش رزمی فرهنگی قائمیون به میزبانی مهدی‌شهر در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه دشمن رمقی ندارد که هر کاری خواست کند، ابراز داشت: کار دشمن‌رو به اتمام است و هر خطایی به ضررشان تمام می‌شود، اگر دوست دارند ادامه دهند ما منتظر برخی فرصت‌ها هستیم تا کارهای بزرگ‌تر انجام دهیم.

وی ضمن بیان اینکه جوان‌های آماده و پرنشاط در میدان برای حرکت در راستای اهداف انقلاب آماده هستند، افزود: امروز حضور جوان‌ها در میدان به‌مراتب بیشتر از آن چیزی هستند که دوره اول انقلاب حضور داشتند منتها میدان فعالیت‌ها جوری است که دیده نمی‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن بیان اینکه بازتاب حضور جوان‌ها درصحنه، پیروزی‌های بزرگی را برای دنیای اسلام کسب کرده است، ابراز داشت: قطعاً پیشرفت‌های شگرفی در دفاع از کشور داریم که از شمار ذکر خارج است.

نقدی در ادامه تصریح کرد: اقتدار و صلابت کشور را همین جوان‌ها با مأموریت خود در خلیج‌فارس نشان دادند، جوان‌های نسل چهارم انقلاب امروز در میدان حضور دارند و مدافعان حرم را امروز خیل عظیم جوان‌هایی تشکیل می‌دهد که مشتاق حضور در جبهه‌ها هستند.

وی افزود: باوجود همین مرزبانی‌های زمینی و هوایی و مدافعان حرم و بهره‌گیری از ظرفیت درخشان جوان‌ها امیدواریم این فعالیت نسل جدید به‌زودی آزادسازی قدس شریف را منجر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز