مسابقات چندجانبه اتومبیلرانی اسلالوم در قزوین برگزار شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۹:۰۱
کد خبر: ۸۷۶۷۵۱
مسابقات چندجانبه اتومبیلرانی اسلالوم در قزوین برگزار شد
مسابقات اتومبیلرانی چندجانبه اسلالوم با حضور تیم های از تهران، البرز و زنجان روز شنبه با شناخت نفرات برتر در قزوین به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛مسابقات اتومبیلرانی چندجانبه اسلالوم با حضور تیم های از تهران، البرز و زنجان روز شنبه با شناخت نفرات برتر در قزوین به کار خود پایان داد.این رقابت ها در کلاس آزاد و زیر و بالای ١۵٠٠ سی سی در ۲ رده آقایان و بانوان برگزار شد.
در کلاس آزاد متین کوچک عظیمی از تهران، حامد حسن پور از البرز و مجتبی رز مریم از تهران و در کلاس زیر هزار و ۵۰۰۰ سی سی آقایان مهدی فرهام مهر و حامد طهاسیوند از تهران و علیرضا آزاد ایمانی از قزوین مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
در کلاس زیر هزار و ۵۰۰۰ سی سی بانوان طیبه زجاجی از تهران، فهیمه وفاجو از قزوین و الهه کریمی از تهران، در کلاس بالای هزار و ۵۰۰ سی سی آقایان مجتبی جلویز از تهران، امیر غلامیان فرد از قزوین و مرتضی معصومی از قزوین و در کلاس بالای هزار و ۵۰۰ سی سی بانوان یلدا مرادی از تهران و سمیرا غلک از خوزستان به عنوان های برتر دست یافتند.
اسلالوم رشته ای از مسابقات اتومبیلرانی است که تمامی رانندگان شرکت کننده در آن به صورت کاملا انفرادی در مسیری از قبل طرح ریزی شده به مسابقه می پردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز