مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی

۱۹ مرکز درمانی تامین اجتماعی به بیماران خدمات پزشکی می دهند

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۶:۵۵
کد خبر: ۸۷۶۸۶۵
۱۹ مرکز درمانی تامین اجتماعی به بیماران خدمات پزشکی می دهند
مدیرتامین اجتماعی خراسان رضوی گفت :از مجموع ۱۹مرکز در سطح استان تعداد سه واحد بیمارستان‌،۹درمانگاه و ۷مرکز پلی کلینیک به بیماران خدمات درمانی ارائه می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تربت جام مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی در سی و سومین گردهمایی روسای مراکز درمانی و ستادی مدیریت درمان تامین اجتماعی گفت : تعداد ۱۹ مرکز درمانی در استان خراسان رضوی بارویکرد سلامت محور و باهدف جلب رضایت مندی بیمه شدگان  به بیماران تامین اجتماعی به صورت مستقیم و غیر مستقیم  ارائه خدمت دارند و درآینده نزدیک سه مرکز درمانی دیگر در استان راه اندازی می شود.

دکتر حمید داستانی افزود:گردهمایی سالانه روسای مراکز درمانی باهدف هماهنگی و همکاری بیشتر بین ستاد درمان ، اجرای سیاست ها و راهبردها، ارتقاء سطح مدیریتی مجموعه ،پرهیز از موازی کاری ،ایجاد فرصت ها و توجه خاص به مراکز و بررسی چالش ها و مشکلات درمانی ، ماموریت هاو ارتبتطات درون و برون سازمانی از جمله اهداف گردهمایی سالانه ستاد درمان تامین اجتماعی است .

وی تصریح کرد: تامین اجتماعی به دو شکل ارائه خدمت  دارد یا خودش درمراکز درمانی،درمانگاه هاوبیمارستان ها خدمات رایگان دارد و یا غیر مستقیم در مراکز خصوشی و دولتی که با تامین اجتماعی قرارداد دارند.

وی خاطر نشان کرد:درسطح استان خراسان بیس از ۲میلیون ۷۰۰هزار نفر و در تربت جام ۶۷هرار بیمه شده داریم .

وی ابرازداشت :از مجموع ۱۹مرکز در سطح استان تعداد سه واحد بیمارستان‌،۹درمانگاه و ۷مرکز پلی کلینیک به بیماران خدمات درمانی ارائه می دهند.

درادامه‌این گردهمایی دکتر عظیمی سرپرست پلی کلینیک تامین اجتماعی تربت جام به عنوان میزبان جلسه وضعیت درمانی ،اجتماعی ،اقتصادی ، عبادی ، فرهنگی و هنری ،کشاورزی ، تاریخی ،  صنایع دستی و گردشگری این شهرستان  را تشریح کرد و گفت : شهرستان تربت جام یکی شهرهای کهن خراسان بزرگ است که آن را به نام شیخ جام می شناسندومردم ولایت مدار این دیار "شیعه و اهل سنت" دارای پیشینه تاریخی هستند که با وحدت ،انسجام و همدلی و بدون هیچ چالشی درکنار هم زندگی  مسالمت آمیزی دارند و تربت جام را با غنای فرهنگی و هنری که قدمت تاریخی درجهان ،کشور و استان دارد می شناسند.

یادآوری می شود این گردهمایی پس از اجرای مراسم افتتاحیه  به صورت کارگاه آموزشی با اهداف تبادل تجارب و سیاست ها و مسیرهای مدیریتی و ارایه خدمات مطلوب به بیماران تامین اجتماعی به مدت یک روز درمحل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد واحد تربت جام‌ ادامه یافت.

خبرنگار: علیرضا فیروزی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز