نایب قهرمان بروجردی مسابقات جهانی تکواندو نوجوانان در گفت وگو با برنا:

به عنوان یک تکواندو کار نوجوان دررده بزرگسالان شرکت می کنم / امیدوارم به اردوی بزرگسالان راه پیدا کنم

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۵:۳۷:۵۲
کد خبر: ۸۷۶۸۷۸
به عنوان یک تکواندو کار نوجوان دررده  بزرگسالان شرکت می کنم / امیدوارم به اردوی بزرگسالان  راه پیدا کنم
اشکان زحمتکشان به برنا می گوید: من به عنوان یک تکواندوکار نوجوان دررده بزرگسالان دارم شرکت می کنم وامیدوارم به اوج آمادگی برای کسب مقام برسم.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ زحمتشکان که 17 ساله  است قهرمانی مسابقات کشور دررده های نونهالان ونوجوانان وهمچنین کسب مدال نقره  مسابقات جهانی تکواندو نوجوانان ترکیه در سال 96 را در کارنامه ورزشی خود دارد.

این تکواندو کار بروجردی که زیر نظر اسماعیل پور یوسفی مربی مطرح  تکواندو استان به تمرینات خود برای حضور در سطوح بالاتر قهرمانی ادامه می دهد در خصوص سطح آمادگی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور ،معتقد است :  باتوجه به برنامه ریزی که تحت نظر مربی ام استاد پور یوسفی دارم آمادگی خوبی  درخودم برای حضور در این مسابقات می بینم  و در تلاش هستم تا  به اوج آمادگی برسم ونتایج دلخواهم را دررده بزرگسالان بگیرم .

 این ملی پوش وزن -68کیلو نوجوانان تکواندو  با بیان اینکه من  به عنوان یک نوجوان دررده  بزرگسالان دارم شرکت می کنم ،می افزاید: سطح فنی مسابقات  بزرگسالان به خاطر حضور قهرمانان جهان بالا وسنگین  است  ولی این مسابقه یک محک برای من بوده و اگرچه کارم در این رقابت ها سخت است ولی امیدوارم که مقام بیاورم .

زحمتشکان با اشاره به زمان برگزاری مسابقات در دهم ویازدهم مردادماه  بیان می کند: اولین دوره ام است که در رده بزرگسالان شرکت می کنم وبیشتر قهرمانان ملی پوش بزرگسالان هم  در آن شرکت می کنند وباید با آنها رقابت کنم کمااینکه میزبان هم تبریز است که به عنوان قطب تکواندو کشورمعروف  است .

او یادآور می شود: هدفم مانند هر ورزشکار حرفه ایی کسب عنوان  قهرمانی در المپیک است ومن این توانایی واستعداد را در خودم می بینم که به این هدفم دست پیدا کنم  لذا این مسابقات تجربه جدیدی برای یک تکواندو کارنوجوان  است و امیدوارم به اردوی بزرگسالان  راه پیدا کنم و بتوانم فیکس تیم ملی شوم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز