سلیمانی:

بازسازی راه‌های روستایی تخریب شده در سیل ضروری است

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۴:۴۳
کد خبر: ۸۷۷۱۰۷
بازسازی راه‌های روستایی تخریب شده در سیل ضروری است
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس در خصوص وضعیت نامناسب راه‌های روستایی حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، گفت: بازسازی راه‌های روستایی تخریب شده در سیل ضروری است و برای احداث راه های جدید نیز انتظار اقدام عاجل داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، حسن سلیمانی در خصوص وضعیت نامناسب راه‌های روستایی حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، گفت: متاسفانه در سال 97 برای احداث راه‌های روستایی حوزه انتخابیه اینجانب اعتباری تخصیص نیافته است. با توجه به اهمیت بهسازی و احداث راه‌های روستایی و جلوگیری از ایجاد نارضایتی بیشتر در مردم، توقع داریم مسئولان امر، کم‌کاری های گذشته را در سال 98 جبران کنند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: با اشاره به اینکه سیل فروردین ماه سال 98 راه‌ها روستایی را بیش از پیش دچار مشکل کرده است، افزود: بازسازی راه‌های روستایی تخریب شده در سیل ضروری است و برای احداث راه های جدید نیز انتظار اقدام عاجل داریم.

سلیمانی ادامه داد: از آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی توقع داریم که به رسالت خود برای آسفالت و بازسازی راه‌های روستایی اهتمام جدی داشته باشد زیرا مردم با شرایط فعلی که در راه‌ها حاکم است، دچار مشکل می‌شوند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه باید به وظایف و تکالیف خود در قبال رفع مشکلات راه‌های روستایی عمل کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز